Gå til innhold

Video fra Brothers in Arms (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dx 8.1 grafikk motor?

dx 7?

 

var svært lite imponerende den der filmsnutten.

 

og det er heller ikke multiplayer på dette spillet?

(tror jeg har lest det, fint å få (av)bekreftet)

 

eller var det_

ShellShock: Nam '67

som bare var SP?

Endret av genesis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her er den offisielle nettsiden til Brothers In Arms...finner litt info i tillegg til den traileren... :yes:

 

Men grafisk sett, virket ikke spillet noe særlig bedre enn f.eks Call of Duty. 

 

Faktisk, så var grafikken værre enn CoD! Vi får bare vente og se! vet aldri hva tiden kan gjøre for menneskene! ;)

*krysser fingrene*

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Heisann!!

Vil anbefale alle som ser fram til spelet om "Baker's Dozen" kjem ut å laste ned [url="http://files.3dretreat.com/repo1/news/broinarms.wmv"]denne[/url] videoen. (103mb)

Videoklippet er litt dårlig kvalitet, men det skulle ikkje ha så mykje å bety. Klippet viser Sgt. Matt Baker i F/502th PIR lede eit anprep på ein tysk posisjon utanfor Carentan. Viser godt spelets potensial. Dette blir nok ikkje Call of Duty all over again, men meir som ein tactical shooter frå ww2. Dette blir bra!! :w00t:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Jeg må innrømme at jeg likte den videoen der :)

 

Nå som jeg nettopp har sett gjennom "Brothers in arms" på DVD for andre gang, og ikke minst dagen tatt i betraktning; det spillet skal jeg kjøpe når det kommer.

Lenke til kommentar
endelig, dette spillet gleder jeg meg til, syns det ser mye bedre ut en COD, men hvorfor må man har 2 større våpen, det hadde vert mer relistisk om man bare en en M1 eller en Thompson, og en colt

COD var jo ikke noe særlig å gå på da.

 

Spillet er jo scripta hele veien igjennom.

 

Mulig at dere synes det er realistisk, men jeg vil ikke kalle det realistisk når et lite lag på 3-4 personer tar ut en flokk med 50-100 tyskere.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
vet jeg syns COD var veldig overvurdert.

 

og det faktum at det tar 5 skudd med .45 for å få ned en tysker var litt rart..

Nettop ;)

 

Så i alt i alt synes jeg COD er er veldig urealistisk krigspill.

 

Det mest realistiske hitill er Operation Flashpoint, og Delta Force.

Lenke til kommentar
Heisann!!

 

Vil anbefale alle som ser fram til spelet om "Baker's Dozen" kjem ut å laste ned denne videoen. (103mb)

 

Videoklippet er litt dårlig kvalitet, men det skulle ikkje ha så mykje å bety. Klippet viser Sgt. Matt Baker i F/502th PIR lede eit anprep på ein tysk posisjon utanfor Carentan. Viser godt spelets potensial. Dette blir nok ikkje Call of Duty all over again, men meir som ein tactical shooter frå ww2. Dette blir bra!! :w00t:

Etter jeg så denne filmen ble jeg overbevist! Spillet ser kjempebra ut, jeg digger at man kan gi kommandoer osv! :D

 

Håper det kommer en demo snart! :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...