Gå til innhold

Guild Wars E3-demo åpnet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
får ikke trykket next etter jeg har skrevet inn navnet :(:( hjeelp

har du skrevet eit godkjent navn? kun brukt engelske bokstavar, ikkje speisal teikn, to delt navn..

 

edit: eg prøvar spelet no. eg hadde ingen problem med å registrere meg. spelet virkar bra

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Hvor stor er nedlastingen? :ermm:

sjølve instal fila er på 96 kb, men du må laste ned meir etter at det er instalert. det tek litt over 150 mb, så det er ein fordel med adsl. du kjem til å spele det lenge uansett, så det vil bli dyrt med modem/isdn ;)

Lenke til kommentar

Jeg må si Guild Wars imponerte meg, god grafikk og effekter.. selv om lyden plagde litt. Noen som opplevde problemer med korrupt/skrapete lyd som torturer trommehinner? :scared:

 

Uansett så er det gameplayet som teller og det er ganske bra. Sliter litt endå med å forstå skillpoint og skill systemet, så hvis noen kan "enlighten" meg så hadde det vært flott! :mrgreen:

Lenke til kommentar

Spilte det et par timer i natt, virker fett nok.. Man starter som lvl15 og kan ikke gå høyere (E3 låst). Eneske personen din kan bli bedre på er skills og utstyr.

 

Jeg har maks innhastighet på linja på ca 205kbps, jeg laster ned en trailer i 185kbps og spillet laga ikke:D IMPONERENDE!!

Lenke til kommentar
og som ikke vil komme med noen form for abonnementsavgift.

 

OMG sååååååå naaaiis.

 

hadde jeg bare hatt bra maskin.

uansett. Veldig å finne slik info på gamer.no

 

 

edit_

 

bye alt annet som koster. grafikken får meg i beyond good and evil stemmning.

Endret av genesis
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...