Gå til innhold

UFO-sagaen fortsetter (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott artikkel! Bare nevne at denne setningen

Hva dette "noe" er finner vi utvilsomt ut når UFO: Aftermath kommer i salg.

sikkert skulle vore UFO: Aftershock, ikkje Aftermath :).

 

Ellers planlegg dei å ha det klart ein gong i 2005. Release dates er jau ganske relative da ;), og det er lite info å få før under/etter E3 trur eg.

 

Når me fyrst er inne på ALTAR, kan eg og nevne at dei har eit prosjekt til på gang. Det er eit rollespel ved navn Vision, og sjølv om det er i tidleg fase enda, så ser det megen interessant ut. Kan lesa eit intervju her, lesa meir på Aftermath forumet her og sjå press release her. Sida til spelet er og oppe her, med veldig lite innhold.

Lenke til kommentar

:laugh::laugh::laugh::scared:

 

Noen se å ta fra de folka muligheten til å sverte UFO navnet da! Huff.

 

UFO: Aftermath var ok det, noen geniale løsninger hadde de, men alt i alt var det alt for dårlig desverre.

Biomass opplegget er jo bare latterlig og det at basene dine ikke har noe beskyttelse er like teit. For å ikke snakke om at du må velge mellom militær, forsker eller produksjons base.

Her gjorde orginale UFO og X-Com en mye bedre jobb, hvor du kunne putt forsvar på basene, kombinere militært, forsknings og produksjons base samt at du kunne ha mer enn 1 fly. Hva faen er det for tull. 1 latterlig helikopter for å dekke hele jordkloden. Makan!

 

Håper virkelig at de har lært av dette og gjør det bedre denne gangen.

 

Personelig ville jeg mye heller sett en 3D versjon av en UFO: Enemy Unknown/X-Com: Terror From The Deep hybrid. Men det er bare meg da.

 

Hva med det beste fra UFO: Aftermath, UFO: Enemy Unknown, X-Com: Terror From The Deep og X-Com: Apocalypse, mikse det sammen og helle det oppi en 3D motor på linje med Guild Wars og Dungeon Siege 2. Det hadde vært rått det! :D

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

ALTAR overtok Dreamland Chronicles: Freedom Ridge den gongen dei starta på UFO:Aftermath. Men Vivendi (trur det var dei) droppa dei rett etterpå, som dei gjorde med Gollop brødrane (dei som laga X-Com). Derfor måtte ALTAR utvikle Aftermath uten publisher heilt til slutten. Og når du ikkje er ein stor utviklar, er dette svært vanskleg økonomisk. Eit under at dei greide seg faktisk.

 

Nå derimot, etter at Aftermath gjorde det ganske bra, trur eg me kan vente eit "høgbudsjetts spel". Aftermath er eit godt utgangspunkt etter mi meining, og definitivt i den rette kategorien. Om Cenega (publisheren) er villig til å bruke det som trengs av resurser på Aftershock (og det trur eg dei er), trur eg me kan vente ein mykje betre oppfølgar. Sjølv om traileren som er lagt ut ikkje visar noko in-game (trur eg), så ser kvaliteten ut til å vera betydleg betre enn det me såg i Aftermath. Godt teikn om ikkje anna...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...