Gå til innhold

GeForce 6800 med vannkjøling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Originalmontert vannblokk er fine greier det, men det kommer jo helt an på hva de tar for det kontra et kort hvor man selv må montere vannblokken.

 

Hvis prisforskjellen ikke utgjør stort mer enn det enn vannblokk koster er det jo en super ide; husker fremdeles jeg satt med med hjertet i halsen når jeg skulle brekke løs den pålimte shim'en på 9700pro-kortet mitt for å montere vannkjøling.

 

Det knakte stygt i kortet men heldigvis funka det etterpå :)

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
hm, Nvida stresser jammen med å ha det beste korte, koste hva det vil koste. Det er alltid noen som vil ha det beste. Da kan dette kortete være noe for den gruppen.

Sant det, men samtidig er man jo også avhengig av et vist salg. Blir alltid spekulasjoner om man da selger for mer med lavere pris enn at færre kjøper til høyrere pris.

 

Selv med vannkjølingsmuligheter synes jeg 7-8000 kroner blir litt vel drøyt. Om dette kortet også retter seg mot det profesjonelle markedet (3D-rendrering, CAD osv) er det derimot enn litt annen sak igjen (tenker ikke nå på vannkjøingsbiten)

 

Menmen, det er uansett spennende at kortet kommer med vannkjøling! Er ikke mange som hadde lagd det tror jeg.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke bare kortet med vann blokk som koster 7-8000,

det er komplett vannjøling. Blokk, pumpe(Eheim 1046),tank, radiator, vifte,

slanger :)

Men er det verdt det? neppe.. :roll:

 

Venter bare på gainwards 6800pro, det blir vel mer overkommelige priser på det kortet karnsje :love:

Lenke til kommentar
:eek: 7-8000kr!... Bare å legge seg i sparinga da :grin: GeForce 2'en min trenger en oppdatering uansett.

Sant, har også GF 2 MX enda.

Nå lyver jeg litt.

Har GF FX 5200, men angret på at jeg kjøpte den.

Den fungerer jo greit, men ettersom de beste kortene kommer ut, sikler jeg nå på Radeon 9800, hørt den er BRA.

 

Så derfor håper jeg den faller litt mer ned i pris.. så er den min.

Lenke til kommentar
hm, Nvida stresser jammen med å ha det beste korte, koste hva det vil koste. Det er alltid noen som vil ha det beste. Da kan dette kortete være noe for den gruppen.

Det har du rett i.

Selv har jeg falt litt for ATI sine kort pga "ultimate edition" serien demmes.

Har hatt lyst på det lenge, men det koster en del mer å kjøpe ferdig montert enn å montere selv.

Er en likhet med disse korta og :)

Lenke til kommentar

Da kjøper jeg meg heller denne uber veska og dynker "hele" kortet i det..

 

[Dette er en ikke strømledende veske som er kald, kan putte hovedkort nedi uten at det fucker opp osv., var nyheter om det for et års tid siden eller.no]

Koster 4000kr per liter, men da har du nok til annet også..

 

mmh, kjøpe 30liter og stappe pcen nedi ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...