Gå til innhold

ATI Radeon X800 lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

noen som vet hva disse X800 og X800xt vil koste, bortsett fra us399$ og us499$? Er det realistisk å gange med 10 og si ca. 4000nok og 5000nok?

 

Synes dette virker dyrt, men det er kanskje slik de ønsker å bli kvitt de rimeligere kortene i 9800-serien.

 

mvh

Jostein

Lenke til kommentar
Men den tsørste overraskelsen er kanskje ytelsen til Radeon X800 Pro-kortet som, i motsetning til tidligere lekkasjer, hevder seg svært bra til tross for at det bare 2/3 av pipelinene til de to andre.

Typo: Det skal være 3/4 og ikke 2/3 om det stemmer med hhv. 12 og 16 pipelines.

Lenke til kommentar

"regelen" er vanligvis 1 dollar = 10kr i norske priser ja...

 

og for å være helt ærlig...jeg ble positivt overraska, hadde ikke trodd at ATi skulle klare å svare på den sterke utfordringen nVidia klarte å levere med 6800 Ultra. Men det gjorde de, og særdeles overbevisende også, i hvertfall i nordic hardware testen.

 

(som forøvrig kom til litt andre konklusjoner enn anandtech i mine øyne...hos nordic hardware banker 6800 x800 i halo f.eks....hos anandtech var det nesten likt eller bedre..) noe skurrer iallefall her...tror jeg venter til jeg ser HW.no tester før jeg dømmer endelig...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...