Gå til innhold

Omtale av Conan (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si meg helt enig med anmelder her. I cutscenes har de klart å fange mye av atmosfæren i den Hyboriske tidsalder, men selve spillet... Huff og huff! Conan-figuren er stabbete og dårlig lagd, og hvorfor i alle guders navn måtte de lage en egen motor når de kunne ha pusset på Rebel Acts "Severance" motor? Der er fysikksystemet helt genialt, lyssettingen er bare overgått av Far Cry samt at det er passe hack 'n' slash (som Conan ofte gjør i R.E. Howards historier).

 

Alt i alt; skuffende... :nei:

 

Men flott skrevet av anmelder! :thumbup:

 

Edit: Leif

Endret av Spirograf
Lenke til kommentar
Godt skrevet, men jeg er totalt uenig med spillanmelder...

 

Rævva gameplay og tvilsom animasjon, og Conan ser nesten like teit ut som Arnold gjorde i de "klassiske" filmene.... :thumbdown:

 

Synd, for jeg er Conan fan, og fan av genren generelt. Når kommer Severance 2??

Tror ikke det kommer noen Severance II, siden utviklerene gikk konk. Det er utrolig synd, for ingen spill jeg har prøvd i den sjangeren siden har vært i nærheten av det spillet når det kommer til kampsystem. Må si at Conan skuffet fælt der, ihvertfall i demoen.

Lenke til kommentar
Godt skrevet, men jeg er totalt uenig med spillanmelder...

 

Rævva gameplay og tvilsom animasjon, og Conan ser nesten like teit ut som Arnold gjorde i de "klassiske" filmene....  :thumbdown:

 

Synd, for jeg er Conan fan, og fan av genren generelt. Når kommer Severance 2??

Tror ikke det kommer noen Severance II, siden utviklerene gikk konk. Det er utrolig synd, for ingen spill jeg har prøvd i den sjangeren siden har vært i nærheten av det spillet når det kommer til kampsystem. Må si at Conan skuffet fælt der, ihvertfall i demoen.

Enig, kampsystemet er veldig bra i Severance! Så de er konk altså? Noen som har kjøpt motoren deres da...?

Lenke til kommentar

Jeg er selv Conan-fan, og gleder meg til å prøve dette spillet! Hadde det ikke vært for at markedet allerede er fylt til randen av fantasy-online-rollespill, så hadde det vært en god ide og lage et av den hyboriske tidsalder. Jeg kunne tenke meg å være en stygisk set-prest, kanskje toth-amon eller noe :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 år senere...
Jeg er selv Conan-fan, og gleder meg til å prøve dette spillet! Hadde det ikke vært for at markedet allerede er fylt til randen av fantasy-online-rollespill, så hadde det vært en god ide og lage et av den hyboriske tidsalder. Jeg kunne tenke meg å være en stygisk set-prest, kanskje toth-amon eller noe :)

2079526[/snapback]

 

 

Hehe, nå kan ønsket ditt gå i oppfyllelse =)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...