Gå til innhold

Feature: Er billig bra? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er syyyyyyyyyyyyke :eek:

 

Westlife av alle ting, lurer på om ikke det ble bøttet inn et par halvlitere før den turen, NOE annet enn Westlife må det da ha vært i den kurven..

 

Artig at dere tar dere tid til litt artigsaker også..

Ser for meg hver enkelt av dere når dere kommenterte spillene.

 

Kent William: "Jeg håper det kommer en halvtime med noen aper som tilber en monolitt nå."

Erling: "Noe sier meg at det ligger religiøse undertoner bak det eksploderende korset der."

Mats: "Coveret finnes i flere farger! Dette må være det perfekte vorspiel-spill."

 

Høres ut som et spill for meg ;)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Westlife av alle ting, lurer på om ikke det ble bøttet inn et par halvlitere før den turen, NOE annet enn Westlife må det da ha vært i den kurven..

Alkohol var ikke et tema overhodet, men rødbrus var. Det var naturligvis andre spill en Westlife i kurven, men ærlig talt: Går du ut av en spillbutikk uten Westlife-spillet til 20 kroner?

Lenke til kommentar

Så du mener at rødbrus ikke er alkohol?

(Da har du ikke sett virkningen det får på meg.. ;))

 

Tror jeg hadde latt den sjansen gli forbi..

Får sende inn et bilde på pjure fandenskap av noen mildt sagt dårlige kledde kjenninger av meg under en sketch og skrive mitt navn under..

Eller kanskje ikke..

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Hehe:laugh: Må si meg enig med Bamsefar her; Stusser litt på at dere faktisk gikk ut av en butikk med Westlife i posen :wow: (Lurer på hva han/henne som stod i kassen tenkte jeg da han/henne solgte dere spillet :p )

 

Men ellers synes jeg at det var en gær arti repotasje... Stå på :thumbup:

 

*Edit: Skriveleif?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...