Gå til innhold

Digital Illusions utvikler Battlefield 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
håper at dei kan lage litt betre boter/sp-del denne gangen da.

Håper de ofrer max 5 min på sp delen og bruker tiden til noe nyttig (mp) i stedet.

:thumbs: bots.......hallo?!?!? vel, de burde satse på noe sånn Soldner greier med knusebare/sprengbare/sivilebarndørgrotesktbare greier.

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar
:thumbs: bots.......hallo?!?!? vel, de burde satse på noe sånn Soldner greier med knusebare/sprengbare/sivilebarndørgrotesktbare greier.

Hvis du leser i gameinfo'n på BF 2, står dette:

 

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world.

 

Hvis de 2 screenshot'ene som er ute er noe å gå etter (og at de er ingame og ikke noe renderede greier..), så kan dette bli meeeget bra!

 

Etter at EA økte utviklingsbudsjettet til Battlefield serien, så vil DICE jobbe frem mot en utgivelse våren 2005. (spørs om det kommer ganske samtidig med OFP 2 da... :hmm: )

Uansett tror jeg nok vi får en ekspansjonspakke til BF Vietnam innen den tid...

Lenke til kommentar

tja den presse greia var vel ikke ute når jeg hadde skrevet det der....men rogue vi bruker å være enige....ofp 2 kommer til å knuse alt.....bf2 også.... Vel, så lenge de ikke frir til masse med å lage et mere arcade ofp (grøss).

Og de 2 tilleggspakkene har jeg knapt spillt (de til bf1942), modifikasjonene som kommer er garantert bedre enn hva EA spytter ut.

Skulle ikke de folka som lager DC "bli med" på utviklinga? Mener å huske at de fikk en kontrakt eller.no

Men når BF2 en dag kommer håper jeg at helikopterne er like vanskelige å fly som de var i gamle DC og ikke som det tullet i BF:V..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...