Gå til innhold

Selger flere iPod enn Mac


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde ventet noe sånt. Mini iPod har solgt så utrolig godt at toshiba som lager harddiskene i dem har mer en nok for USA for en liten stund fremover. Husker ikke når mini Ipod vil bli lansert utenfor USA før i juli.

Er det ikke hiatchi som lager HD for alle macer? (som standard)

Det er liksom litt naturlig siden IBM eier Hitachi ( er ikke 100% sikker)

 

Men mener å ha lest at det er Hiatchi som er den lager mini HDene.

 

Edit: Det er Hiatchi som lager HD i mini IPod http://www.macminute.com/2004/03/25/hitachi

http://www.stargeek.com/item/57266.html

Apple told Reuters that tight hard drive supplies are the main reason behind the worldwide launch of the iPod mini: "Demand in the United States has outstripped expected supply through the end of June, the company said. Tight supplies of the hard drive at the core of the player forced Apple to delay increasing manufacturing until July, it said. 'We're actually consuming just about all the 4 gigabyte, 1- inch drives they make. As they make more, we'll get more,' said Greg Joswiak, vice president of hardware product marketing for Apple. Hitachi, which manufactures nearly all of the one-inch drives, expects to boost production to meet customer demand, Hitachi Storage Technologies Chief Executive Jun Naruse told Reuters earlier Thursday."

 

Hvordan i HELVETTE skrives Hitachi eller er det Hiatchi????

Endret av Macfan
Lenke til kommentar

Solgt 800 000 faktisk :) Fra januar til april.. ikke dumt!

 

Gla jeg har fått min iPod Mini fra USA. Herlig liten greie. Neste blir en Powerbook, nam! Søren meg de slickeste og peneste bærbare som finnes. Synes alle bør ta en titt innom en Mac butikk og ta og føle på en maskin.. ingen bærbare PCer kan måle seg.

 

Har en Sony Vaio nå, er jo rimelig pen den og.. ihvertfall etter PC standard :)

Lenke til kommentar
NOR kommer Ipod Mini for salg i norge?

som jeg skrev i min tidligere post. Den ventes tilgjengelig i land utenfor USA til juli. Noen eksakt dato tror jeg ingen har. Noe av grunnen til forsinkelsen er at europalanseringen av iTunes Music Store skal skje samtidig.

Like greit, så får de fikset lydproblemene til den kommer til Norge. Vet ikke hvor mange som opplevde dette, men noen av Mini ipod-kjøperne har hatt problemer med skurring i lyden grunnet en dårlig konstruert kontakt mellom "hovedkortet" og lydutgangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...