Gå til innhold

AMD blir enig med Intergraph


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så at Intel måtte ut med 200 millioner dollar mer en AMD i erstatning...

Intel selger flere CPU-er enn AMD, så de har tjent mer penger på Integraphs "bekostning" og må betale mer tilbake.

 

Nå venter vi vel bare på IBM, HP (Alpha/Itanium) og SUN (Vet ikke om de har blitt saksøkt de også) ?

Lenke til kommentar
hmm, AMD slapp relativt billig unna der ja, hvis dem ikke får meget stor suksee de neste årene og øker proftitten betraktelig da...

Intel hadde et overskudd i 2003 på ca 39 milliarder, AMD tapte 1,9 milliarder... hvem som slipper billig unna har jeg nå mine tanker om.

 

Ellers, uansett hva AMD tjener så skal ikke betalingen overstige $25M såvidt jeg forsto, sånnsett er dette en fast sum (med mindre AMD taper penger de neste to årene).

Lenke til kommentar
hmm, AMD slapp relativt billig unna der ja, hvis dem ikke får meget stor suksee de neste årene og øker proftitten betraktelig da...

Intel hadde et overskudd i 2003 på ca 39 milliarder, AMD tapte 1,9 milliarder... hvem som slipper billig unna har jeg nå mine tanker om.

 

Ellers, uansett hva AMD tjener så skal ikke betalingen overstige $25M såvidt jeg forsto, sånnsett er dette en fast sum (med mindre AMD taper penger de neste to årene).

Hva er kilden til disse tallene? Altså Intels overskudd på 39mrd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...