Gå til innhold

The Gathering 2004: Dag 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig nå..

 

Går så fort som 3 MB/s på downloads her og nettet er stabilt for meg :D

Møter mange nye folk også.

 

Hvor er Hardware.no's rekke? Kunne tenkt meg en tur, kanskje kjøpe/få en t-shirt(Får du en eller må de kjøpes?).

 

Day 3 - Den beste dagen hittil :thumbs:

 

EDIT: Bare synd at den en shoppa stoppet aksjonen på et ASUS Radeon 9800 XT på 3.650 .- (Var sånn opplegg at prisen gikk fra 5000 og ned til det i løpet av 5 min og den som bydde på det først fikke det.. Hvor lenge tør man vente? Tenk om noen andre byr først? )

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Svaret vi fikk da vi rapporterte den svært trege hastigheten på raden vår: "Det er dessverre ikke noe vi kan gjøre noe med".. Så min "fylle opp harddisk quest" på tg i år har vært forgjeves. Er så dritt lei TG og alle som har noe med det å gjøre at det finnes ikke grenser. Det eneste jeg kan og må gjøre for å holde meg i et noen lunde stabilt sinne er å spille cs eller å se på andre spille det. Altså; det er ganske kjedelig her JA.

Lenke til kommentar
Svaret vi fikk da vi rapporterte den svært trege hastigheten på raden vår: "Det er dessverre ikke noe vi kan gjøre noe med".. Så min "fylle opp harddisk quest" på tg i år har vært forgjeves. Er så dritt lei TG og alle som har noe med det å gjøre at det finnes ikke grenser. Det eneste jeg kan og må gjøre for å holde meg i et noen lunde stabilt sinne er å spille cs eller å se på andre spille det. Altså; det er ganske kjedelig her JA.

Det har du egentlig ganske rett i. Når vi ikke hadde nett de første 24 timene, så gikk jeg rundt å surra bare, for det var jo stort sett ikke annet å gjøre. Hva tror du folka gjorde? De satt søren meg å spilte KABAL!!!!! :hmm: Da er det noe klikk...

Lenke til kommentar

Jeg ble provosert når jeg fant ut at hele "nett-crew" består av rundt 30 personer...

 

Jeg føler meg snytt. Har hatt "stabilt nett" i ca 2timer. Det vil si litt under 1mpbs.

Vi har maila og klagd til Crew og Info:Desk.

 

Info:Desk setter opp en case, og noen timer etter kommer det en crew å spør om det er noe galt å går igjen!

 

Svar på mailen var "Jeg sendte bort en kar for å se på det!".

Eneste jeg så den nermeste timen ved switcen vår var en fra Crew som tørka spy!

 

Creds til deg da! Det er en drittjobb!:)

 

Men poeng:

Hva med å si om det faktisk blir gjort noe, så vi slipper å gå rundt så frustrerte som noen av oss er... :(

 

TG er som noen av cola boksene som ligger rundt her nå, på hodet, sølete og tomme!

 

TG04 - :thumbdown:

Lenke til kommentar

Rekka vår hadde heller ikke internett en god stund, så vi måtte fikse opp alt selv på en måte. For wlan nettet funka fint, så da satt vi enkelt og greit opp en "server" som delte wlan nettet til enkelte folk.. Funka greit nok. Men det er teit at deltakerne må rydde opp i rotet til crew'et

Lenke til kommentar

svært så morro å laste ned en film over internnettverket og regne med at jeg ikke får sett på filmen før det har gått ca 14 timer. har nå i skrivende stund igang 12 nedlastninger på DC, alle går over det interne nettverket, samlet totalhastighet på alle er fanktastiske 580kB/s. når det går så tregt som det gjør og folket på TG hubben blir oppfordret til å skrive bordnummeret i nicket sitt for at folk skal se hvor filene er og få kopiert ifra de som sitter nærmest og ha best mulig hastighet, da holder TG nettet et utrolig LAVMÅL. att det går ann..

har vært med på TG i 99, 02, 03, og nå 04, og jeg kan med sikkerhet garantere att nettverket har aldri før vært så utrolig dårlig som det er i år. det har nådd ett nytt bunn-nivå og jeg er ikke stolt over å ha deltatt på TG04.

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...