Gå til innhold

Baldurs Gate 3 og NeverWinter Nights 2? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, jeg gråt nesten den dagen BG3 prosjektet ble lagt ned, og Black Isle ble gjort til ingenting:(

 

Jeg håper også inderlig mye på BG3.. for BG2 var det spillet som jeg har spilt mest , noensinne og er et spill som jeg alltid har håpet på en etterfølger til, sant nok er det at Trilogien "Baldurs Gate" er avsluttet,

men det er fremdeles rom for en 3'er mener nå jeg:)

Lenke til kommentar
Lages det et BG3 nå kommer det helt sikkert til å være utrolig dårlig og alle vil hate det. Nei, jeg ser heller på BG2 som en av mine beste spillerfaringer noensinne og ser meg ferdig med det spillet nå. KotOR2 er mer interresant :)

Hvorfor skulle dette skje?

 

 

 

 

Diceman:

Hovedsaklig drev vel Black Isle med musikken til Baldurs Gate om jeg ikke husker feil.. håper bare noen kan gi like god musikk til evt. BG3:)

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det skje?

 

Trolig på grunn av forholdet mellom Interplay og Atari, som sitter på rettighetene til henholdsvis Baldur's Gate-franchisen og D&D. Det er visst ikke så altfor bra. Mener førstnevnte har saksøkt Atari for etter eller annet.

 

Hmm. Fant en interessant artikkel fra IGN. Sjekk den ut her. :wow:

Endret av Antikapitalist
Lenke til kommentar
Lages det et BG3 nå kommer det helt sikkert til å være utrolig dårlig og alle vil hate det. Nei, jeg ser heller på BG2 som en av mine beste spillerfaringer noensinne og ser meg ferdig med det spillet nå. KotOR2 er mer interresant :)

Skal ikke bevege meg inn på BG2 og 3 her, men det siste du skrev må jeg si meg enig i: Kotor 2 er fryktelig interresant! :yes:

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det skje?

 

Trolig på grunn av forholdet mellom Interplay og Atari, som sitter på rettighetene til henholdsvis Baldur's Gate-franchisen og D&D. Det er visst ikke så altfor bra. Mener førstnevnte har saksøkt Atari for etter eller annet.

 

Hmm. Fant en interessant artikkel fra IGN. Sjekk den ut her. :wow:

Nja, Atari har jo lisensen, står i artikkelen,

og når Atari sin "Gork" sier det kommer.. så er det jo håp mener jeg..

åh gud være priset:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...