Gå til innhold

Transport Tycoon kommer tilbake (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heh, skjermbildene er jo fra Transport Tycoon Deluxe....

Nei, det er akkurat det de ikke er. :-)

Jøss... :wow:

Samme grafikk som på enern?

Og meg gjør det nada, at grafikken er som den er. Får bare den gode gamle følelsen da, som når jeg spiller TTD.

 

Håper bare ikke at spillet blir overpriset da. Internet-utgivning hadde vel vært ideelt for et slikt spill.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Konge!

 

Getting the gameplay right in Locomotion was always the top priority, and other aspects of the game, like the graphical style, were designed specifically to work well with the gameplay. Given that the gameplay mostly involves construction and world-watching, two things become a priority--firstly, that the player can see everything on the screen at the maximum level of detail so they can always see what's going on without having to constantly move, rotate, and zoom the view around to home in on individual objects, and secondly, that the construction process be presented in a clear and consistent way so that players can quickly get a feel for whether track or road sections will fit, without having to worry about the perspective making things different sizes depending on [distance]. The isometric viewpoint suits both these issues perfectly. It gives maximum detail regardless of how near or far objects are from the screen, and it gives a very consistent view for the construction process. It also allows much more to be seen onscreen at any one time and makes the game feel like it's your own toy world you're playing in, a bit like looking down at a tabletop train set.

 

Ser ut som det blir 2D ja.

Endret av alexf
Lenke til kommentar
Heh, skjermbildene er jo fra Transport Tycoon Deluxe....

Nei, det er akkurat det de ikke er. :-)

Jøss... :wow:

Samme grafikk som på enern?

Absolutt ikke samme grafikk. Locomotionh har en mye større detaljegrad enn TTD og det ser nå unektelig mye bedre ut, men nå har jo grafikken aldri stått i sentrum for TTDs suksess, la oss håpe at spillet blir minst like bra!!!

Lenke til kommentar

Mine første tanker/spørsmål:

1. KUUULT!

2. Flere transportmuligheter? Som hva da? Kan ikke komme på noen som ikke ble brukt i TTD. Unntatt hest og kjerre.

3. Mulighet for å kjøre høy oppløsning?

4. ENDELIG har de fjerna 90* svingene på jernbanen.

 

Nå gleder jeg meg, og håper at flere spillgiganter kommer ut med gode oppfølgere til store spilltittler.

Lenke til kommentar

Jeg var helt hekta på enern, og jeg kommer sikkert til å like dette også... men grafikken kommer nok til å hindre mange i å kjøpe spillet. Greit nok at det er flere detaljer, men spillet ser fortsatt ut som noe fra 1996

 

Ser nesten ut som de (eller han) prøver å holde seg til 256 farger.. se f.eks. overgangen fra snø til gress

Endret av lindset
Lenke til kommentar

å herreguuuud! å herregud, å herregud, å herregud, å herregud, å herregud, å herregud, å herregud, å herregud, å herreguuuuuuuud! :w00t:

 

vet ikke hva jeg skal si, er målløs! hihihiiii, nå skal jeg sitte her på stolen og storglise til jeg får krampe, og så skal jeg smile enda litt til, for dette var GLANYHETER! :D

 

*snurre rundt på stolen i glede*

 

men grafikken kommer nok til å hindre mange i å kjøpe spillet. Greit nok at det er flere detaljer, men spillet ser fortsatt ut som noe fra 1996

...

 

:dontgetit:

 

...

 

:ermm:

 

....

 

:cry:

 

...

 

:laugh: bwahahaha :laugh: hahaha...haha...:) saklig morsom du er, da...:)

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...