Gå til innhold

Omtale av This is Football 2004 (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Er det noen der ute som klarer å komme online med dette spillet? Jeg har Socom II og der har jeg ingen problemer. Det begynner å logge seg på, men så kommer det at den ikke kan logge seg på nettverket. Ser at det ligger en melding bak (på boksen med DNAS logoen), men jeg rekker ikke å se hva det står før den forsvinner. :cry:

Lenke til kommentar
Er det noen der ute som klarer å komme online med dette spillet? Jeg har Socom II og der har jeg ingen problemer. Det begynner å logge seg på, men så kommer det at den ikke kan logge seg på nettverket. Ser at det ligger en melding bak (på boksen med DNAS logoen), men jeg rekker ikke å se hva det står før den forsvinner. :cry:

Har hørt at en del personer sliter med å komme online med dette spillet. Det er ikke forbindelsen din det er noe i veien med, det er rett og slett ett eller annet mystisk med spillet som gjør at det kan være litt vanskelig å logge seg på. Løsningen på dette problemet er rett og slett å være sta, og prøve om og om igjen. Om du ikke får logget deg på med det samme, så reset maskinen, og prøv igjen. Etter et par-tre forsøk vil du klare å logge deg på. Slitsomt og merkelig, men slik er det dessverre :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...