Gå til innhold

ATI RS350 mot Intel Grantsdale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke litt "sent" med Socket 478 MB nå, som Socket T er på vei inn?... Hvis de lett kan gjøre om på det, så det blir Socket T kompetabelt, ville jeg lansert det ganske fort...

De får jo solgt mange socket-T kort på denne tiden ja. Er nok socket 478 som kommer til å være ledende en god stund fremover. Socket T kommer vel ikke før Intel får innført BTX-standarden sin?

Lenke til kommentar
Er det ikke litt "sent" med Socket 478 MB nå, som Socket T er på vei inn?... Hvis de lett kan gjøre om på det, så det blir Socket T kompetabelt, ville jeg lansert det ganske fort...

De får jo solgt mange socket-T kort på denne tiden ja. Er nok socket 478 som kommer til å være ledende en god stund fremover. Socket T kommer vel ikke før Intel får innført BTX-standarden sin?

Så vidt jeg vet er ikke Alderwood basert på BTX, og skal, etter det Intel sier, komme i Mai/Juni ?..

Lenke til kommentar
Socket T kommer vel ikke før Intel får innført BTX-standarden sin?

Grantsale/Alderwood og Socket T kan alle fint brukes i ATX kabinetter. Ellers kan de chipsetter som idag/fremover utstyres med S478 også utstyres med Socket T, det er en ny socket, ikke noe mer - samme chipsetter (da sikkert 915/925), samme RAM og samme CPU gjelder stadig såvidt jeg har forstått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...