Gå til innhold

Porto på e-post og IM-tjenester?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe så jævla idiotisk :p ikke faen om jeg betaler for å sende e-post :p

Det er ikke idiotisk når det kan bli veldig dyrt for de som sender ut spam. 10øre for å sende en mail til noen du kjener er ikke mye, men for en som spammer med millioner av mails så blir det mye. Lurer litt på om dette kan være en aprilspøk, men jeg har jo hørt forslaget før, men ikke så konkret.

Lenke til kommentar

Gikk rett på :p

Unnskyldning: det er morgen!

 

Vis det hadde vært sant, er det ikke mailen som hadde vært problemet, tenk og betale 10 øre per mld med msn/ICQ!!

Blir vel 10 til 1000 kr dag det!!!

 

Men det vil aldri la seg gjennomføre uten at dem setter opp servere som overvåker alt og det blir vel litt vanskelig..

Endret av Morpheus-
Lenke til kommentar
Gikk rett på :p

Unnskyldning: det er morgen!

 

Vis det hadde vært sant, er det ikke mailen som hadde vært problemet, tenk og betale 10 øre per mld med msn/ICQ!!

Blir vel 10 til 1000 kr dag det!!!

 

Men det vil aldri la seg gjennomføre uten at dem setter opp servere som overvåker alt og det blir vel litt vanskelig..

Si ikke det. Alt du sender på MSN går jo gjennom Microsoft sine servere, før de blir sendt videre til personen du skriver med. Det for å løse problemet med folk bak router osv. som ikke kan/klarer å konfigurere den. Det er jo bare å sjekke meldingene som går gjennom de serverne. :roll:

 

MEN. Satser på at dette er en aprilsnarr. Ellers må jeg begynne å roe meg kraftig ned på diverse IM nettverk. Og det går jo ikke. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...