Gå til innhold

Betaler svimlende sum til Intergraph


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja. Svimlende og svimlende. Bare småtteri for Intel det der :)

Småtterier som kan ødelegge for Intel, og glede AMD:)

*smiler*

velvel... Jeg skjønner ikke at folk kan glede seg over andres ulykke, selvom man i utgangspunktet ikke "holder" med det firmaet...

Det er ingen som klager når microsoft får bot, så da syns jeg ikke noen skulle klage nå heller. det går på det samme. det firmaet som er størst er alltid mest forhatt, og "fortjener" motgang til tider.

Lenke til kommentar

Kan en saksøke noen fordi en ikke blir saksøkt? :hmm:

 

Altså at en forventer at den andre parten skal sette i gang med et søksmål, og så setter en selv i gang med forebyggende tiltak, og engasjer advokater. Så skjer altså det at en ikke blir saksøkt eller den andre part trekker sitt søksmål. :p:D

 

Tar ikke vedkommende ironien forbeholder jeg meg retten til å saksøke vedkommende på xxxx$ for ærekrenkelse og brudd på menneskerettighetene. De som forholder seg tause sees på som medskyldige og et klart brudd på likestillingsloven. :green::p

Endret av Bofur
Lenke til kommentar
Tja. Svimlende og svimlende. Bare småtteri for Intel det der :)

Småtterier som kan ødelegge for Intel, og glede AMD:)

*smiler*

velvel... Jeg skjønner ikke at folk kan glede seg over andres ulykke, selvom man i utgangspunktet ikke "holder" med det firmaet...

Det er ingen som klager når microsoft får bot, så da syns jeg ikke noen skulle klage nå heller. det går på det samme. det firmaet som er størst er alltid mest forhatt, og "fortjener" motgang til tider.

Det var ikke det jeg skulle poengtere, jeg mente at han likte det siden han tydeligvis holder med AMD (som ikke har noe med denne saken, men er tilfeldigvis konkurent av Intel)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...