Gå til innhold

Omtale av X2: The Threat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testa demoen, og det der ble for mye simulasjon, og for lite arcade for meg. Hadde kanskje vært bedre hvis jeg hadde hatt en joystick. Blir litt for mye for meg å måtte memorere 321452 tastaturkombinasjoner for å gjøre helt enkle ting

 

Jeg er vel kanskje ikke en del av målgruppen (jeg likte f.eks. Freelancer)

Lenke til kommentar

I omtalen ble det ikke nevnt noe om fysikken i spillet. Når freelancer ble testet på gamer.no klagde de litt på dette. Hvordan er fysikken i X2? Tar det like lang tid å stoppe som å starte? Må man ha motorene i gang for å gå fremover? Er svinging realistisk eller er den lik den i freelancer? (Jeg har ISDN, så jeg får ikke lastet ned demoen ) :no:

Lenke til kommentar

Mener og huske at det ikke er newtonian physics.

slipper du gassen så stopper du.

 

Men til testen. Dere testet aldri forgjengerene

X-Beyond the frontier

X-Tension

 

Om dere har spilt disse har dere spilt X2......var en smule skuffet ja. Bare handling og bygging(gjorde i det 2 foregående spillene også) på samme måte......Skjønt eneste lyspunktet må jo være og kjøpe et hangarskip og en par destroyere som former en battlegroup.

 

Skjønt ingenting og bruke dem på...

Nei ikke flere X-spill denne veien

Lenke til kommentar

Det finnes Elite, Frontier: Elite 2 og Frontier: First Encounters. First Encounters er en slags "Elite 3", og blir ofte kalt det, selv om ikke det er en direkte oppfølger. Jeg liker personlig veldig godt First Encounters, men flere mener det er altfor buggete i forhold til Frontier. Fysikken er jo så-som-så. Men den er rimelig ekte, og universet "lever" på en slags måte.

 

Ta en titt her for å laste ned shareware-versjoner: http://www.eliteclub.co.uk/download/

Lenke til kommentar
I omtalen ble det ikke nevnt noe om fysikken i spillet. Når freelancer ble testet på gamer.no klagde de litt på dette. Hvordan er fysikken i X2? Tar det like lang tid å stoppe som å starte? Må man ha motorene i gang for å gå fremover? Er svinging realistisk eller er den lik den i freelancer? (Jeg har ISDN, så jeg får ikke lastet ned demoen ) :no:

Testet X2 i 2 minutter nå, og jeg er like skuffet over fysikken i X2 som i Freelancer. Hvorfor ialle dager har de sluttet å bruke realistisk fysikk for romskip? Det var jo så bra i gamle dager, med Frontier Elite 2 på amiga'n... :angry:

 

Går det ann å gjøre noe med den dumme styringen? Den er jo invertert i forhold til hva jeg vil ha...

 

Tror jammen jeg skal laste ned frontier, og spille det istedet. *mimre*

Edit: Frontier First Encounter er også blitt shareware...

 

(Frontier har blitt shareware, så det er ikke kriminelt å laste det ned, hehe)

Frontier Elite 2 & First encounter

Endret av ØW
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...