Gå til innhold

Omtale av Arc: Twilight of the Spirits


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mega bra omtale Rikku.

 

Pga dårlig råd har jeg  kun mulighet til å kjøpe et spill til påska.

Valget er enten dette eller Final Fantasy (det nyeste). Hva hadde du valgt?

Takktakk. :)

 

Dårlig råd du. Kan det ha noe med den kongeskjermen som er på vei mot deg mon tro? :p

 

Jeg har ikke hatt tid til å prøvde det nyeste FF-spillet ennå (regner med at du mener X-2, ikke Crystal Chronicles), men gi meg et par dager. Det ligger her og praktisk talt ber om å bli spilt.

 

Og er du utålmodig, er X-2 testet her: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=5839

Endret av Rikku
Lenke til kommentar

Sånn, da har jeg vel et svar til deg Herr Dahle. :)

 

Begge spillene er gode kjøp, så det kommer litt an på hva du er ute etter. Foretrekker du lettkledde, veldreide jenter i ekte Charlie's Angels-stil og nydelig grafikk, så velg FF X-2, mens foretrekker du en utrolig god historie, velg Arc.

 

Nå kan det hende at historien til FF X-2 forbedrer seg utover i spillet, men den har ikke klart å fenge meg helt enda. Dessuten holder både kampsystemet og en del av bakgrunnsmusikken på å irritere vettet av meg. Men morsomt er det, og du kan stort sett velge selv hva neste skritt i spillet blir. Med Arc må du belage deg på at ting tar tiiid, og grafikken kunne gjerne vært bedre (men så det er få spill som ser bra ut når det sammenlignes med FF). Det er kun historien som driver deg til å spille det mer, og det er helt lineært. Så FF X-2 gir deg nok mer fartsfylt underholdning, mens Arc mer er som å lese en god bok.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...