Gå til innhold

RollerCoaster Tycoon 3 under utvikling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis han får en mer rådgivende rolle denne gangen er det kanskje lov å hope at han konsentrerer seg om en etterfølger til et annet klassisk Sawyer-spill, nemlig Transport Tycoon.

 

Håper virkelig han gjør det. Transport Tycoon Deluxe er fortsatt ett av de spillene jeg spiller mest, takket være TTDPatch, men det begynner jo faktisk å bli ti år gammelt nå, så det hadde vært fint med en ny utgave.

 

Som kjent er Chris Sawyer blant de få (om ikke eneste) som fortsatt utvikler spillene i assembly-kode. Det gjør at det er mange begrensninger som gjør at utviklerne av TTDPatch ikke kan implementere hva som helst, men det er uansett utrolig hva man har nå i forhold til originalen.

 

RollerCoaster Tycoon har aldri vært like gøy som TT er, sannsynligvis fordi jeg har tog som hobby, og at det derfor blir mer gøy å spille.

 

Det jeg egentlig håper mest på med en eventuelt ny utgave av TT er at det ikke blir så mange begrensinger på antall enheter man kan ha i spillet, og at man kan velge fra et mye bredere spekter av tog og båter osv. Det å ha det i 3D er i grunnen ikke så viktig, for jeg klarer meg fint med isometrisk, men det kan jo i det minste være greit å kunne rotere landskapet, sånn som man kan i RCT.

Lenke til kommentar

Gleder meg, håper at dei får til eit bra oppsett for navigere i 3d verdenen, slik som når du går rundt i parken og sitter på i berg- og dalbanene. "Theme Park 3d?" brennte seg litt på det, når du reiste med noken av aktivitetane blei du rista rundt slik at du omtrent berre såg himmelen eller grove pixler på nærthold :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...