Gå til innhold

Endelig mini-PC-er med DVD-støtte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel det ser ut som det bare er MSI og AOpen som stotter dette, jeg savner det hos Shuttle og jeg skjonner ikke hva de somler etter, vel det er mulig jeg har glemt noe ang Shuttle, men saa langt stotter dem ikke det aa kunne hoere paa musikk uten aa slaa paa OS'et?

 

Hvis Shuttle ikke faar ut fingeren snart saa vel de nok begynne aa tape terreng iforhold til andre merke navn paa markede.

 

Jeg liker faktisk den AOpen litt jeg :)

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Fine saker, er noe herk, å fyre opp OS for en cd avspilling :D , skjønner helt ikke hvorfor, er da mye bedre å rippe cd'en, å ha den for avspilling med Itunes.

 

Vel DVD er noe helt annet, såfremst en fortsatt kan ha sammen mulighet som med Power DVD (pan, scan, zoom osv), er jo ikke rare stripa en ser dersom en bruker noe annet en en widescreen 32" +. Flott design er det i allefall.

 

Må prøves :p, høy gadet factor

Lenke til kommentar
kven er det som skrur av maskina si for og sjå på dvd da?

Det er vel heller det at man skal slippe å skru den på. Min egen maskin står mye på, så det er ikke noe problem. Men poenget med disse maskinene er jo at de skal stå i stua (eller hvor man nå har tv'n), og da er det ikke alle som vil ha den til å suse og gå hele tida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...