Gå til innhold

TEST: Iwill ZPC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis jeg hadde satt inn en p4 2,4GHz (533fsb) og 512Mb pc2700 ram, tror dere den ville ha klart å kjøre cs i brukbart oppløsning og over 60 fps?

ja skal ikke så mye til, men som sagt hvorfor ha en så liten boks når ytelsen er så elendig kan jo ikke engang sette inn en AGP kort.

ytelsen har vel aldri vært det primære målet til de som lager mindre maskiner. det er meningen av det skal være en workstation/mediaboks, ikke cswh0re2000fps-maskin.

Lenke til kommentar
den finnes ikkje i prisguiden... men linuxbutikken.no har den inne!

 

hw.no, dere skulle aldri sluttet å gi karakter som en oppsumering. ellers en fin test

billig var den ikke.. men den så jo svinetøff ut da. pyton.no var rimeligere enn Linuxbutikken.no ihvertfall.. tviler på at dette er noe jeg slår til på med det første!

 

Enig med deg og terningkast.

Lenke til kommentar
hvis jeg hadde satt inn en p4 2,4GHz (533fsb) og 512Mb pc2700 ram, tror dere den ville ha klart å kjøre cs i brukbart oppløsning og over 60 fps?

Er du så gammel at du i det hele tatt kan huske nårtid Half-Life og Counter-Strike kom ut, og hvilke systemkrav det har..?

 

Uansett. Altfor kraftig maskin til å ha som router i hjemmenettverket (og alt for dyr). 500MHz CPU er jo enormt overkill til en slik funksjon!

Den ser søt ut. Kunne sikkert ha vært en koselig kontormaskin. Hvordan får man forresten 5.1-lyd, som HWno hadde nevnt? Jeg så bare en lyd-utgang. Og syns forresten også at jeg så to IDE-kanaler og en floppy-kanal på hovedkortet. Er ikke det litt vel mye..?

Lenke til kommentar
Uansett. Altfor kraftig maskin til å ha som router i hjemmenettverket (og alt for dyr). 500MHz CPU er jo enormt overkill til en slik funksjon!

/me tenkte ikke å bare ha den ruter, men som server. Det være seg Web, mail, fil, ftp o.l. Liten og hendig, og på LAN kan du snike den inn, gjemt i en 5,25"-drev, uten at noen oppdager at du har to maskiner med deg... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...