Gå til innhold

TG04: Begynte med totalt kaos


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vill ha tilbake gode gamle ptn jeg. sure servren knela, sia vor borte en time i slengen men fikk da vertfall billetter da. En ting til som er helt latterlig er og begynne slaget klokka 1800 på en Mandag. de _VET_ jo at det er ca 5000 nerder som sitter og stanger på den sida. Og det går _aldri_ som planlagt. De fleste jobber eller går på skole da. og da er det litt kjedelig og sitte oppe hele natta og forbanne PTN. hvorfor i Hel..... ikke ha salget på en lørdag eller søndag formiddag sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Var alle bilettene borte kl 06:00 :laugh:

 

Må si jeg hadde flaks da, satte meg i køen og til natta. Klokken på 03:30.

 

Men nei da... jeg voknet ikke;

 

Så var det vel ca 04:50 jeg voknet da, etter at klokken var helt utkjørt av over en time med intens ringing :)

 

Da var jeg så heldig å være kommet fram til innloggingen, da var det 400 biletter igjen. Da jeg var ferdig 5-10 min senere var det så vidt over 300 :scared:

 

Tror jeg skal skaffe meg ny klokke, kan ikke ta sjangsen på dette til neste gang :scared:

Lenke til kommentar
Det er nok bare meg, men jeg synes det er litt kos å sitte å slite litt for å få biletter. Dette har kanskje noe med at jeg alltid har fått tak i biletter ..

 

Tror ikke det er lett å få til et system som klarer 5000+ nerder som trykker F5 hvert andre sekund.

 

nAz-guL :green:

Ja det er nok kjempe moro spesielt hvis du ikke får bilett etter å ha sitti oppe til kl. 8 om morgenen og mora de kommer inn på rommet ditt og sier: nei du, HAR DU IKKE LAGT DEG ENDA!?. Men sikkert koselig hvis du får billet da.

 

har aldri vært på tg men jeg har veldig lyst.

 

Tror ikke det er lett å få til et system som klarer 5000+ nerder som trykker F5 hvert andre sekund.

:laugh::green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...