Gå til innhold

Har noen sett denne? 8810


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svindel er det vel neppe... :D

Men at det er en smule over-optimistisk kan vi vel være enige om.

 

Får bare ønske han lykke til med salget. Om en eller annen gjøk biter på og kjøper den for 9 lapper, så er penga vel fortjent spør du meg...!

 

*vurdere å lage en fet salgsannonse for en Siemens A55*

Lenke til kommentar

Fant en annen mobil han prøver å selge.....

Se her

 

Okey...prisen er det ikke no galt med.....

 

Men når han skriver inn at mobilen ikke selges lengre, det er ANTIKK...

Da begynner jeg å lure på om det trekker godt mellom ørene han's...

asså...Ville jo helst hatt en mobil som ikke var antikk jeg da.....

 

Stave godt kan han heller ikke: Nokia 2100! Topp stand Mange funksoner

 

Vuderer å sende han en mail for å spørre om det er farge display på 2100....bare for å høre hva han svarer :laugh:

Lenke til kommentar

ser ikke humoren i dette jeg.... Blir bare irriter på måten disse menneskene prøver å tjene seg penger på.... Lure folk som overhodet ikke har peiling.. For så å tjene penger selv.. Det er DÅRLIG gjort...

 

Sånne ting gjør ikke akkurat innvandrere bedre likt, selv om ikke dette er noen innvandringspolitikk-diskusjon... De klager på att innvandrere ikke klarer å menge seg med nordmenn... -men er det så rart egentlig da vi ser slikt ??

 

PS! Nå skal jeg ikke si sikkert at dette er en innvandrer selv om e-mailen hans tillsier det.. Det kan også være noen som kødder... Men POENGET er at dette har vi sett før!

Lenke til kommentar

ikke for å være rasistisk, men selgeren MÅTTE jo i tillegg være en utlenning....

 

rart at slik "pakkis-business" ikke blir sortert ut fra bruktplassene? Da tenker jeg spesiellt ikke på utlenninger som selger tvilsome varer til tvilsome priser, men sånn generellt.

Lenke til kommentar
ikke for å være rasistisk, men selgeren MÅTTE jo i tillegg være en utlenning....

 

rart at slik "pakkis-business" ikke blir sortert ut fra bruktplassene? Da tenker jeg spesiellt ikke på utlenninger som selger tvilsome varer til tvilsome priser, men sånn generellt.

Utlenninger? Du mener vel utlendinger?

Lenke til kommentar
ikke for å være rasistisk, men selgeren MÅTTE jo i tillegg være en utlenning....

 

rart at slik "pakkis-business" ikke blir sortert ut fra bruktplassene? Da tenker jeg spesiellt ikke på utlenninger som selger tvilsome varer til tvilsome priser, men sånn generellt.

Jaja...på vegne av alle oss av utenlandsk opprinnelse ber jeg herved om unnskyldning for denne "pakkisens" spillopper. La oss alle dømme ett hvert menneske som ikke ser vestlig ut på bakgrunn av en tulling som tror at den gamle mobilen hans er verdt det samme som en månedsbetaling fra sosialen.

Lenke til kommentar

Om man er nordmann eller utlending spiller ingen rolle. Svindlere finnes overalt, og å tro at innvandrere er noe verre enn andre blir både rasistisk og fordomsfullt. Noen som har hørt om *fjernet* Begge er NORSKE storsvindlere, og kjente navn her på hw.no-nettverket. Begge har svindlet vanlige folk for tusener av kroner, altså noe ganske annet og mye alvorligere enn å legge ut en mobiltelefon til for høy pris.

Lenke til kommentar

Tror noen av dere nøster tråder på feil snelle her... det har da ikke noe å si om vedkommende er plassert et annet sted på fargekartet enn det du selv måtte være? Det er ikke svindel om noen ønsker å selge noe for en (altfor høy) pris. Er man ute etter å kjøpe seg en brukt mobiltelefon over nettet, så vet man også hva man driver med.

 

Som jeg sa tidligere i denne tråden:

 

Om en eller annen (gjøk) med stor fetisj for gamle Nokia 8810 biter på og kjøper den for 9 lapper, så er penga vel fortjent, spør du meg...!

 

Er jeg en svindler fordi jeg har solgt 2 utgamle telefoner (på QXL) for mer enn det jeg ga for de i sin tid?

 

Nei.

 

Så lenge noen er villig til å betale det de selv synes er en grei pris er det ikke svindel. Det er heller ikke svindel å forlange en høy pris. Det er kjøper som bestemmer om han/hun vil kjøpe eller ikke!

 

Men om han faktisk får solgt den, se det er en HELT annen sak :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...