Gå til innhold

Flere spill blir film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe...House of the dead filmen hvor man bytter ut de folka på øya med en vampyr...legger til et par "360grader-slowmotion-matrixstyle-kamerasnurrer"(for å ta med noe "nytt" :!: ) og dermed har vi bloodrayne-filmen.

 

EDIT: glømte at en bloodrayne filmen må jo ha noen nazier og da... for å offesiellt nå bunnen :p

Endret av Civilix
Lenke til kommentar
Jeg har hundre kroner på at alle de filmene kommer til å være blant de verste noensinne. Noen andre med?

Etter å ha sett House of the Dead tør jeg ikke vedde imot :no: Herr Boll holder sikkert tunga rett i munnen og setter alle kluter til for å lage flere forferdelige filmer :w00t:

 

Ellers kunne jeg gjerne tenkt meg en film basert på Leisure Suit Larry-spillene.

En sånn dårlig tv-film som vises på tv3 etter midnatt med en litt Woody Allen-aktig fyr som Larry.

Den satt! :wow:

Lenke til kommentar

Alone In The Dark har potensiale til å bli bra, siden dette er den første filmen som faktisk har noen kjente skuespillere med og har en god historie.

 

Men det gjestår å se om det blir noe bra.

Synd det ikke er en litt bedre og mer kjent regissør. Dette kunne gjordt underverker, sammen med et bra manus.

 

Jeg tror Paul W. Verhoeven (Robocop, Total Recall, Basic Instinct, Starship Troopers og Resident Evil) hadde vært en bedre mann for disse jobbene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...