Gå til innhold

Slutt på HL2 med 9600XT?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha dette var KUN det som manglet.. der ser dere at det ikke bare er kun NVIDIA som bruker sleipe triks for å skaffe seg tilhengere og PR..

 

Ved denne kunngjøringen tror jeg da at ATI mister litt tiltro her. :no:

Veldig dumt å ikke si at det kun varte fra da til da.. for da ville de nok hatt FLERE som hadde kjøpt kortet tidligere.. men dette er bare dårlig av ATI!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
haha dette var KUN det som manglet.. der ser dere at det ikke bare er kun NVIDIA som bruker sleipe triks for å skaffe seg tilhengere og PR..

 

Ved denne kunngjøringen tror jeg da at ATI mister litt tiltro her. :no:

Veldig dumt å ikke si at det kun varte fra da til da.. for da ville de nok hatt FLERE som hadde kjøpt kortet tidligere.. men dette er bare dårlig av ATI!! :thumbdown:

Nå er ikke gfx kort og spilling min ting, men nevn EN større aktør som ikke har sine svin på skogen. Uavhengig av type (data) produkt.

Lenke til kommentar
Ved denne kunngjøringen tror jeg da at ATI mister litt tiltro her

men dette er bare dårlig av ATI!! 

:yes:

elendig, men det blir nok ati kort på meg senere i år alikevell ;)

Får se når den tid kommer (noe 24-32bit et eller annet som nvidia ikke gadd)

men prisene er altså de samme på kortene?

 

edit_

at andre aktører er sleipe, betyr ikke at en må følge etter. Det blir like abstrakt som at vi skal være snille mot dem som sier dem er hekser i dag, fordi folk som bodde på det samme området som oss brennte "hekser" før

Endret av genesis
Lenke til kommentar
haha dette var KUN det som manglet..  der ser dere at det ikke bare er kun NVIDIA som bruker sleipe triks for å skaffe seg tilhengere og PR..

 

Ved denne kunngjøringen tror jeg da at ATI mister litt tiltro her. :no:

Veldig dumt å ikke si at det kun varte fra da til da..  for da ville de nok hatt FLERE som hadde kjøpt kortet tidligere.. men dette er bare dårlig av ATI!! :thumbdown:

Nå er ikke gfx kort og spilling min ting, men nevn EN større aktør som ikke har sine svin på skogen. Uavhengig av type (data) produkt.

tror du ikke har lest nøye nok på det jeg har skrevet.!! jeg skrev at nå var det BEVIST på det store at det ikke BARE ER NVIDIA som bruker slike sleipe triks og sånt.. hvis du hadde lest litt mer nøye igjennom uten å begynne å angripe meg som NVIDIA tilhenger. jeg er likegyldig på disse kortene. men her viser det at ATI bruker litt skitne triks for tiden de også.. de er forsatt ikke helt CLEAN de heller!!

Lenke til kommentar
haha dette var KUN det som manglet..  der ser dere at det ikke bare er kun NVIDIA som bruker sleipe triks for å skaffe seg tilhengere og PR..

 

Ved denne kunngjøringen tror jeg da at ATI mister litt tiltro her. :no:

Veldig dumt å ikke si at det kun varte fra da til da..  for da ville de nok hatt FLERE som hadde kjøpt kortet tidligere.. men dette er bare dårlig av ATI!! :thumbdown:

Nå er ikke gfx kort og spilling min ting, men nevn EN større aktør som ikke har sine svin på skogen. Uavhengig av type (data) produkt.

tror du ikke har lest nøye nok på det jeg har skrevet.!! jeg skrev at nå var det BEVIST på det store at det ikke BARE ER NVIDIA som bruker slike sleipe triks og sånt.. hvis du hadde lest litt mer nøye igjennom uten å begynne å angripe meg som NVIDIA tilhenger. jeg er likegyldig på disse kortene. men her viser det at ATI bruker litt skitne triks for tiden de også.. de er forsatt ikke helt CLEAN de heller!!

WOW, hold your hourses! :scared: For det første så har jeg ikke angrepet deg som nVidia tilhenger. Var heller ikke meningen å legge noe slikt mellom linjene. Tenkte å poengtere at alle har gjort seg ut i dette markedet. Dette er heller ikke første gangen ATI driter på draget, så om du absolutt har behov for å bevise at ATI er like ille som nVidia så er du ikke strandet med denne forseelsen.

Lenke til kommentar

"While supplies last" er jo en ganske "svada" tekst da. Hva om de bare tok inn 100 HL2-pakker... Ingen kan gå rettens vei for å kreve spillet, siden ATI har advart mot begrenset tilgang.

 

I tillegg vil jo de som har en kupong få spillet LENGE etter at spillet kommer i butikken, og jeg skulle tro at de mest iherdige HL2-fans heller vil KJØPE spillet enn å vente på det i posten.

 

Jeg har heller aldri forstått folk som kjøper hardware pga bundelen - blir omtrent som å kjøpe et dyrere brød fordi du får med en agurk på kjøpet.

Lenke til kommentar

Forretningsmessig sett er det jo genialt av ATI at de bare legger det med i de dyreste kortene. De som er intr. i å spille HL2 flytende vil jo kjøpe de feiteste korta uansett!

 

Samtidig så får man kanskje helomvendt noen svake sjeler som egentlig tenkte seg et billigkort, men som kjøper seg et dyrere ett pga. HL2 bundelen.

Lenke til kommentar

Personlig vil nå jeg vente, og kjøpe HL2 + et oppegående kort når spillet endelig blir sluppet. Jeg kan vedde på at jeg får mer for pengene på den måten enn de som kjøper kort med kuponger nå. Prisene på grafikkort faller jo utrolig fort, spesielt nå når Nvidia og ATI snart lanserer helt ny chip-teknologi. For dem som derimot skulle kjøpe seg nytt kort nå, uavhengig av HL2, så var det jo et genialt tilbud.

 

Jeg synest "while supplies last" er helt greit jeg. Men med et forbehold. Kundene må kunne vite om de får en kupong eller ikke før de kjøper kortet. Det bør ikke være "lotto" om du treffer en kupong eller ikke. Da blir det fort litt gråsone-svindel.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

For min del så er det helt meningsløst å bundle spill med grafikk kort, da du helst

ikke vil bruke pengene på å få med mest mulig spill , men ha et veldig bedre grafikk kort isteden uten noe tøys av unødvendig bundle som koster penger.

 

Eneste som er nyttig her er jo de programvarene som kommer med grafikk kortet, for å utnytte teknologien til kortet.

 

 

Hvis det så skal være så foretrekker jeg å kjøpe Retail versjon av spill osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...