Gå til innhold

ASUS med "Terminator"-barebones


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje litt sært utseende, men hver sin smak. :yes:

Jeg synes designen var dritstilig. Håper dette blir en slager og en god pris-konkurrent til Shuttle'ne.

 

Kan ikke få rost designen nok: Knallbra! Dette er virkelig noe helt annet enn design-floppen fra asus som het digicube eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Kanskje litt sært utseende, men hver sin smak.  :yes:

Jeg synes designen var dritstilig. Håper dette blir en slager og en god pris-konkurrent til Shuttle'ne.

 

Kan ikke få rost designen nok: Knallbra! Dette er virkelig noe helt annet enn design-floppen fra asus som het digicube eller noe i den duren.

Enig. Skulle ønske de lagde standard m-ATX kabinetter i den stilen. Hadde blitt smekkert for oss som bare ønsker en pen kasse og annet enn Intel P4. ;)

Lenke til kommentar

Har idag et Chiftech Midi kabinett. (ikke lite) Og etter jeg kjøpte meg laptop bruker jeg min stasjonære PC mindre og mindre. Jeg har ikke vært helt solgt på shuttel PCene..da jeg vil ha to CDrommer (brenne fra og til)....men det kabinette der...var rå stilig...og en passe fin str. Det frister ENORMT!! Vi får se om det kommer til Norge da...

 

AKIRA

Lenke til kommentar
i865G får integrert WLAN og 7-i-1-kortleser, gigabit Lan, FM-antenne, FireWire og "audio DJ"-knapper i front.

 

Dette er noe til pc, liten og stilfull, har de finessene man tenger. Er ypperlig for folk som ikke gamer så mye. Hadde jeg hatt penger nå så hadde jeg vurdert en sånn til brodern :yes: Håper den ikke blir altfor dyr, kanskje rundt 3000 kr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...