Gå til innhold

Omtale av Secret Weapons Over Normandy


Anbefalte innlegg

Andre verdenskrig har vært et godt brukt tema i spillverdenen i de senere årene, og det finnes nå et mylder av action- og strategispill fra denne epoken. Gode flysimulatorer som tar for seg andre verdenskrig kan derimot telles på en hånd, og det har vel ikke vært noe særlig annet enn IL-2 Sturmovik å trøste seg med for tilhengere av sjangeren.

 

Les artikkelen her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leste omtalen, og virket som det er et ålreit spill. Men når jeg ser på bildene virker det ut som et ganske gammelt og dårlig spill. :sleep:

Det virket som et ålreit spill, samtidig som det var dårlig, på grunn av grafikken? Så du mener at spillet er dårlig, pga. dårlig grafikk, samtidig som det er ålreit? :ermm: Et spill kan jo være bra selv om grafikken ikke er den beste og nyeste. ;)

Lenke til kommentar
Gode flysimulatorer som tar for seg andre verdenskrig kan derimot telles på en hånd, og det har vel ikke vært noe særlig annet enn IL-2 Sturmovik å trøste seg med for tilhengere av sjangeren.<br /><br /><a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=4741">Les artikkelen her</a>

da tror jeg kansje du skulle sjekke litt mer :p

 

Syns spillet virker litt for arcade liksom... Litt jalla gjennomført, men er jo god underholdning da :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg synes spillet er bra.

Ok, grafikken kunne vært bedre, men selv med min harware lagger spillet litt når 5-6 fiender angriper deg på samme tid.

I begynnelsen er oppdragene lette, men blir etterhvert så vanskelige at man må bruke noen forsøk på å klare dem.

 

Kult er det også at man får sin egen hangar med fly som man kan oppgradere etterhvert (skjold, motor, bombe kapasitet osv.)

 

Jeg ville gitt spillet terningkast 6 :cool:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...