Gå til innhold

Minispiller med harddisk fra iRiver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er virkelig Iriver den første ut med 1-toms HD? Jeg har sett Creative Muvo2 på markedet kjempelenge nå (over 3 måneder hvertfall), og den har 1,5 GB lagrinskapasitet og benytter 1-toms HD.

Vet at nettbutikker har hatt MuVo2 inne i prislistene sine ganske lenge, men er det virkelig noen som har den på lager? Komplett har ankomst dato 05.01.04, mens de allerede har iRiver spilleren inne (På lager: 20-49).

 

Så det er mulig iRiver er først ute alikevel. Grunnen til at det har vært så mye snakk om MuVo2 er jo det faktum at den har vært ute i USA en stund og derfor legger nettbuttikkene den til tidligere.

 

Og selv om iRiver IGP-100 er en tanke større enn MuVo2 ser den mer spennende ut på funskjonalitet og design.

Lenke til kommentar

Har hatt denne spilleren i en to ukers tid nå. Må si jeg er utrolig fornøyd! Spennende liten spiller med stort display. Kjennes ut som kvalitet selv om den er av hardplast eller no sånt.

Radioen er glimrende, også imponert av batterilevetiden!

 

Blei visst nesten en reklame post det her.... :blush:

Var ikke meninga, er bare utrolig fornøyd....

Lenke til kommentar
Er virkelig Iriver den første ut med 1-toms HD? Jeg har sett Creative Muvo2 på markedet kjempelenge nå (over 3 måneder hvertfall), og den har 1,5 GB lagrinskapasitet og benytter 1-toms HD.

Vet at nettbutikker har hatt MuVo2 inne i prislistene sine ganske lenge, men er det virkelig noen som har den på lager? Komplett har ankomst dato 05.01.04, mens de allerede har iRiver spilleren inne (På lager: 20-49).

 

Så det er mulig iRiver er først ute alikevel. Grunnen til at det har vært så mye snakk om MuVo2 er jo det faktum at den har vært ute i USA en stund og derfor legger nettbuttikkene den til tidligere.

 

Og selv om iRiver IGP-100 er en tanke større enn MuVo2 ser den mer spennende ut på funskjonalitet og design.

Jeg har sett den på PS-Data en stund, og de har hatt den på lager. De har fortsatt 7 stk hvis du vil ha ;)

Lenke til kommentar
Har hatt denne spilleren i en to ukers tid nå. Må si jeg er utrolig fornøyd! Spennende liten spiller med stort display. Kjennes ut som kvalitet selv om den er av hardplast eller no sånt.

Radioen er glimrende, også imponert av batterilevetiden!

 

Blei visst nesten en reklame post det her.... :blush:

Var ikke meninga, er bare utrolig fornøyd....

Fornøyde forbrukere har jo lov til å reklamere ;)

Lenke til kommentar
Har hatt denne spilleren i en to ukers tid nå. Må si jeg er utrolig fornøyd! Spennende liten spiller med stort display. Kjennes ut som kvalitet selv om den er av hardplast eller no sånt.

Radioen er glimrende, også imponert av batterilevetiden!

 

Blei visst nesten en reklame post det her.... :blush:

Var ikke meninga, er bare utrolig fornøyd....

Hvordan er lydkvaliteten på spilleren ? Er det bra lyd ?

Lurer på om jeg skal kjøpe meg den spilleren :)

Lenke til kommentar

Har en I-river IFP-390 nå. Kjempefornøyd med den, men syns det er litt lite plass (256MB).

Hvis lydkvalitet og software/meny/knappefunksjoner er like bra så kommer jeg til å bytte.

 

Noen som vet hvilke øreplugger som følger med? Er det sennheiser MX-300 her også? I såtilfelle så hadde jeg vurdert å bytte. Jeg har bare en ting å si: Koss porta pro!

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du den ?

Kjøpte den fra en genial ebay-store:

 

http://www.stores.ebay.com/easyauctioneers...sotimedisplay=2

 

De er aldri åpnet og helt nye. Han merker pakken med "radio", verdi $15, "gift" og så skriver han at pakka er fra (vilkårlignavn)+ditt etternavn.

 

Super service. Spilleren kommer da totalt på 1600,- dvs. at du slipper all moms, toll o.l. Det gjorde i alle fall jeg. Man har vel 1 års garanti fra produsent tror jeg (håper ikke jeg får behov for dette...)

 

Pluggene som følger med er ikke av de verste, men det er ikke sennheiser, tror det er iRiver SL200 eller no sånt. Menysystemet er klasisk iRiver.

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du den ?

Kjøpte den fra en genial ebay-store:

 

http://www.stores.ebay.com/easyauctioneers...sotimedisplay=2

 

De er aldri åpnet og helt nye. Han merker pakken med "radio", verdi $15, "gift" og så skriver han at pakka er fra (vilkårlignavn)+ditt etternavn.

 

Super service. Spilleren kommer da totalt på 1600,- dvs. at du slipper all moms, toll o.l. Det gjorde i alle fall jeg. Man har vel 1 års garanti fra produsent tror jeg (håper ikke jeg får behov for dette...)

 

Pluggene som følger med er ikke av de verste, men det er ikke sennheiser, tror det er iRiver SL200 eller no sånt. Menysystemet er klasisk iRiver.

Takker :thumbup:

Dette skal jeg sjekke ut :green:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...