Gå til innhold

Intel Pentium 4 3,2 GHz EE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja som sagt tidligere så er vel denne beregnet på å lukke gapet mellom P4 og Athlon 64 noe jeg syntes den har klart , ja faktisk ble jeg overrasket over at den var omtrent jevngod med FX. At den derimot er alt for dyr er det ingen tvil om . Men skulle det vere noen som er spesielt inntr så jeg at tweak.dk fortalte for en uke eller to siden at den var tiljengelig i danske butikker.

Lenke til kommentar
Som jeg oppfatter det så kan vi benytte samme HK (ASUS P4P800Deluxe) og RAM (Corsair TWINX PC3200LL) som vi har i dag.

 

Stemmer dette?

Ja det er riktig, kunne vert inntr å satt den i maskinen med en pelt og vannkjøling :cool:

Mon tro om man kunne få den opp i 3,8 - 4,0 som med en vanlig 3,2

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Som jeg oppfatter det så kan vi benytte samme HK (ASUS P4P800Deluxe) og RAM (Corsair TWINX PC3200LL) som vi har i dag.

 

Stemmer dette?

Ja det er riktig, kunne vert inntr å satt den i maskinen med en pelt og vannkjøling :cool:

Enig.

 

Er det ikke bare å kjøpe. :yes:

Hvis du har samlet nok ekkornskinn så løp og kjøp..... ;)

 

God jul !

:xmas:

Lenke til kommentar
Som jeg oppfatter det så kan vi benytte samme HK (ASUS P4P800Deluxe) og RAM (Corsair TWINX PC3200LL) som vi har i dag.

 

Stemmer dette?

Ja det er riktig, kunne vert inntr å satt den i maskinen med en pelt og vannkjøling :cool:

Enig.

 

Er det ikke bare å kjøpe. :yes:

Hvis du har samlet nok ekkornskinn så løp og kjøp..... ;)

 

God jul !

:xmas:

Kjøpe hvor da? Noen som kan vise noen butikker som faktisk har den inne? Og ikke bare rykter...

Lenke til kommentar
Som jeg oppfatter det så kan vi benytte samme HK (ASUS P4P800Deluxe) og RAM (Corsair TWINX PC3200LL) som vi har i dag.

 

Stemmer dette?

Ja det er riktig, kunne vert inntr å satt den i maskinen med en pelt og vannkjøling :cool:

Enig.

 

Er det ikke bare å kjøpe. :yes:

Hvis du har samlet nok ekkornskinn så løp og kjøp..... ;)

 

God jul !

:xmas:

Kjøpe hvor da? Noen som kan vise noen butikker som faktisk har den inne? Og ikke bare rykter...

psdata før den om en ukes tid..

Lenke til kommentar
Nå ble jeg plutselig svært interessert i å se "prescott" sin ytelse...

Nesten samme som P4EE, men litt dårligere. En mellomting mellom NW og P4EE. Gjett om (eh.. når mener jeg vel..) det kommer en Prescott EE da ;)

hvor tar du dette fra? ren gjetting...?

 

men jeg kan vanskelig fårestille meg at det helt nye designet, som det har blitt snakket om i aldri så lang tid, skulle bli slått av P4EE..

Endret av AMD-guru #1
Lenke til kommentar
Nå ble jeg plutselig svært interessert i å se "prescott" sin ytelse...

Nesten samme som P4EE, men litt dårligere. En mellomting mellom NW og P4EE. Gjett om (eh.. når mener jeg vel..) det kommer en Prescott EE da ;)

hvor tar du dette fra? ren gjetting...?

 

men jeg kan vanskelig fårestille meg at det helt nye designet som det har blitt snakket om i aldri så lang tid skulle bli slått av P4EE..

trur nok prescott blir bedre en p4 EE siden den eneste testen jeg har lest av prescott er en veldig gammel test, så den er nok mye bedre en det de viser i den testen :yes:

Lenke til kommentar
Ser komplett har fått den på listen sin men må skaffes, betyr dette at de kunn tar den inn på bestilling?

Jeg tror det. Det er iallfall det "må skaffes" ofte betyr.

 

Sannsynligvis kommer omtrent ingen til å kjøpe den, og derfor gidder de ikke å ta inn noen på lager da de taper penger på den.

sikkert en tulling som kommer til og kjøper den vettu :p:p

Lenke til kommentar
Hmm. Poenget med denne prossesoren skjønner ikke jeg...

Ikke jeg heller.Ville ha kjøpt Amd Athlon 64 Fx-51 istede,den er jo 2000kr billigere,den er en 64Bits cpu og mye bedre ytelse :yes:

 

Hentet fra komplett:

 

AMD Athlon 64 FX-51 2.2 GHz 6816kr

Intel Pentium 4 3.2 GHz Boxed PC800(EE) 8587kr

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...