Gå til innhold

Norsk musikk med bedre kvalitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda VMA som må spilles av i WMP?

 

Hvor latterlig er ikke det! Å være begrenset til en bestemt medieavspiller er jo så evig dumt! Sjønner ikke at noen i det heletatt vil benytte seg av en så dårlig tjeneste! Blir som å kjøpe et program for så å cracke det for å bruke det.

 

Men på den lyse siden: Billigere sanger for dem som skal legge dem ut på eMule/Kazaa/DC og dem som ikke bryr seg om å måtte cracke og kode om fra WMA til MP3.

 

Hva om man bruker linux? Er det noen distroer som kan spille av drm beskyttede filer?

Lenke til kommentar

tror wma med drm må spilles av i wmp.

 

ikke i prinsippet imot drm, systemet virker fair enough det, så lenge musikkonline også har en kopi av lisensen din slik at du slipper og kjøpe ny hvis f.eks hd havarerer.

men den koblingen mellom norsk musikk og microsoft som

musikkonline legger opp til skjønner jeg ikke at så mange artister finner seg i å være en del av.

har ingen ting imot microsoft de har da heller ikke gjort noe galt her, det er musikkonline/tono som selv er monopolister som gir ms et kameratslig klapp på skulderen her.

tono som er så glad i avgifter burde kreve en viss sum av ms som kompensasjon for dette, slik at prisen på filene gikk ned.

 

når sjekket om min pc var kompitabel, strøyk jeg på 4 av 5 punkter selv om jeg har xp og både ie og wmp innstallert. (bare fordi jeg har funnet en bedre browser og media player)

 

skjønner ikke hvorfor de ikke satte kvaliteten til lossless med det samme, da hadde hele lydkvalitets argumentet forsvunnet en gang for alle.

 

 

 

prisen er fortsatt alt for høy uansett hvilket format de velger!

 

død over musikk-byråkratene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...