Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diddely dang!

 

4628kr er billigste utenom dette ifølge prisguiden. Men altså, et XT-kort FØR julaften? Tjohei :D

 

Bare synd HWB hadde et Pro-tilbud for litt siden som kostet 2.2K, en litt mer koslig sum som flere har råd til. 3900 er nok fremdeles utrolig dyrt. Men Heftig tilbud anyway! Go HW.no! :D

Lenke til kommentar

Yiiiiihaw, jeg kjøpte det! Endelig et bra tilbud i julekalenderen, etter 10 dagers venting... det gjør nesten opp for AS5 dette :)

 

Takk for at det var nedsatt så kraftig ;) Var selv sur siden jeg sovna til CSI når R9800PRO tilbudet kom ut... men nå fikk jeg meg skjermkort til slutt... blir en glede å oppgradere fra Ti4400.

 

 

<Offtopic> Sendte mail til Hwb om å slette min ordre på FIC9800PRO og de sletta den på 5min, klokken 00.30... imponerende imponerende</Offtopic>

Endret av shahin
Lenke til kommentar

Syns at underkanta 4000 norske kroner fortsatt er rimlig mye penger for et gfx kort, det er nok ikke bare jeg som syns det :>

 

hihi

 

Sitter å koser meg med PC 9800PRO, holder evig lenge til mitt bruk og det yter akkuratt som forventet, og prisen da gitt, den er totalt overkommelig, så å kjøpe en den ekstra vifta som de fleste gjør gjør ingenting.

 

Eller var jo dette et bra tilbud, for de som MÅ ha det beste som er tilgjengelig, forskjellen fra PRO og XT er ikke stor :thumbs:

 

:green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...