Gå til innhold

IBM, Apple klare med 90 nm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jeg forstått det rett: Dual 2.6 GHZ 64bit, 90 nanometer med 533mhz DDR II?

 

Går ikke det ganske fort?

Det burte jo gå fort, men jeg tviler litt, tror nok både AMD og Intel har nok av kraft til å slå den der når den kommer.

Dessuten er det ikke så veldig stort med ddr 2 i første om gang, de har jo råtten latensy i forhold til ddr 400 og vil ikke ute noe særlig bedre.

Lenke til kommentar
Har jeg forstått det rett: Dual 2.6 GHZ 64bit, 90 nanometer med 533mhz DDR II?

 

Går ikke det ganske fort?

Det burte jo gå fort, men jeg tviler litt, tror nok både AMD og Intel har nok av kraft til å slå den der når den kommer.

Dessuten er det ikke så veldig stort med ddr 2 i første om gang, de har jo råtten latensy i forhold til ddr 400 og vil ikke ute noe særlig bedre.

Merk dual...

Lenke til kommentar

Ikkje bare med ytelse, men Apple kan jo ikkje tenke på at folk skal ha produktene de selger.... For en slik G4 en venn av meg kjøpte kunne jeg kjøpe nesten tre like maskiner sånn jeg satt med da, og da bedre ytelse enn han!! Apple må lære seg priser syns nå jeg, og enn den testen mellom Apple sitt 64 system mot Intel og AMD sitt 64 system. De har nå endel å ta igjen når AMD og Intel kommer inn på markedet.

Lenke til kommentar
Det burte jo gå fort, men jeg tviler litt, tror nok både AMD og Intel har nok av kraft til å slå den der når den kommer.

Dessuten er det ikke så veldig stort med ddr 2 i første om gang, de har jo råtten latensy i forhold til ddr 400 og vil ikke ute noe særlig bedre.

Og dette grunngir du med...? :dontgetit: Har Intel og AMD, som har røde tall i regnskapet for sine 64 bits CPUer, noe å stille opp med mot G5'en? Jeg tviler på det. Og med 90 nm øker MHzene, økt ytelse. :thumbs:

Lenke til kommentar
Apple må lære seg priser syns nå jeg

Produktene fra Apple betaler man for mye mer en bare hardware, noen setter pris på dette eller nærmest verdsetter f.eks. design mye mer enn hardware, andre vil ikke bruke penger på dette og kjøper noe annet.

 

Hver sin smak, om noen ønsker å bruke litt mer penger på andre faktorer enn hardware så må de få lov til det.

Lenke til kommentar
Det burte jo gå fort, men jeg tviler litt, tror nok både AMD og Intel har nok av kraft til å slå den der når den kommer.

Dessuten er det ikke så veldig stort med ddr 2 i første om gang, de har jo råtten latensy i forhold til ddr 400 og vil ikke ute noe særlig bedre.

Og dette grunngir du med...? :dontgetit: Har Intel og AMD, som har røde tall i regnskapet for sine 64 bits CPUer, noe å stille opp med mot G5'en? Jeg tviler på det. Og med 90 nm øker MHzene, økt ytelse. :thumbs:

Ehhhhhhh.

 

Link til de røde tallene plz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...