Gå til innhold

Rekordår for mini-PC-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det hadde vært fet å ha slik mini pc..!! men synes det er teit å ta med det på LAN og slikt da de er lettere å bli stjålet. Og i tillegg så er det da ikke så bra i og med å tenke på at de er vanskelige å oppgradere siden man må tenke på plassen i den knøtte lille kabinettet..

 

 

I tillegg er det varmen som til tider kan bli høy og det passer meg dårlig siden jeg bare er nødt til å overklokke så for mitt bruk suger det som er på markedet nå :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hadde en stille maskin før (trodde jeg) og kjøpte meg en Shuttle. Den er dønn stille i forhold til den gamle PCen. Men har likevel vært borti PCer som er stillere enn Shuttle.

 

Plass sparer jeg også, i og med at jeg kan sette den rett inn i bokhylla.

 

Kan ikke skjønnet at jeg ikke har fått øyne opp for dette før. Etter 4 mnd med Shuttle skal jeg aldri ha en "vanlig" maskin igjen. Men så er heller ikke målet mitt å klokke CPU eller modde boksen på andre måter. Eneste planer er å øke HD-kapasiteten - over tid.

Lenke til kommentar
Hadde en stille maskin før (trodde jeg) og kjøpte meg en Shuttle. Den er dønn stille i forhold til den gamle PCen. Men har likevel vært borti PCer som er stillere enn Shuttle.

 

Plass sparer jeg også, i og med at jeg kan sette den rett inn i bokhylla.

 

Kan ikke skjønnet at jeg ikke har fått øyne opp for dette før. Etter 4 mnd med Shuttle skal jeg aldri ha en "vanlig" maskin igjen. Men så er heller ikke målet mitt å klokke CPU eller modde boksen på andre måter. Eneste planer er å øke HD-kapasiteten - over tid.

De bildene du linker til, la merke til en morsom ting vinduene i huset/leiligheten er klin like mine vinduer til og med samme karmen rundt.. Hvet hvor de er tatt?

 

 

_

Thorsan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...