Gå til innhold

Onlinespillet Horizons nå i salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig gøy å spille dette spillet, mange geniale ting man kommer over. Det å sanke mineralene sjøl å lage ting bit for bit er veldig gøy. Også å bygge byer, broer osv.. er intresangt og morsomt. Man må sanke materiale selv og hjelpe andre med å bygge. Men synes character modellene var så altfor dårlig gjennomført. mange kjedelige/dårlige animasjoner og modeleringen er ikke altid like godt gjennomført. Spillet krever også en del. Alikevell syns jeg alle som er intresert bør gi det en sjangse. Det har veldig mye å gi. Jeg er bare en som er litt kresen :)

 

Spilte forresten betaen. Har ikke spilt dn siste uken, så noe kan jo være forbedret fra det jeg prøvde også. Å ting blir jo forbedret etterhvert.

Lenke til kommentar

Ut av ørten posts jeg har lest rundt omkring på nettet så er Dj Frost sin post en av de få som faktisk har noe positivit å si om spillet. Hadde vært hyggelig om det kunne blitt sagt noe mer.

 

Hvor gode solo-muligheter er det? Er det rask combat? Slike ting er viktige for meg.

 

Kort og godt. Hvordan måler det opp mot AC1? ;) Er ikke spesiellt interessert i enda en EQ-klon om den ikke har noen av de ovennevnte kvalitetene.

 

Loot er også ganske viktig. Jeg liker å plukke god loot opp fra fiendene jeg dreper. Loot jeg faktisk kan bruke vel og merke. Helt siden et eller annet geni fikk for seg at vi skal ha omfattende crafting i mmorpgs har drop loot blitt mer og mer elendig. Synes det er en elendig tradeoff. Spennende loot vs. repetativ crafting - er ikke så veldig vanskelig å velge. AC1 hadde rette idén her. Tradeskills stod for augmentering av drop-loot. Det er mye mer sjarm i å finne et kult sverd med gode stats framfor en klump metal ore.

Lenke til kommentar

Hehe, såpass ja! Var veldig mange som koste seg i betaen vertfall :) Men tror nok du får DAOC eller EQ følelsen når du spiller dette. Er det samme med angrip og vent på at characteren din ska slakte monsteret. Jeg fikk ikke utforsket så mye, men virket som om combaten var litt raskere en andre spill.

 

Er nok også gode loots i spillet, men jeg fant bare tull for å si det rett ut. Man må egentlig lage alt man vil ha selv. Gå ut med hakka og finn resurser som du smelter om til brukbart materiale og så tar du å mekker et sverd eller hva du vil ha. Men du skal ha muligheten til å lage mye tøft. Som å legge til flamme effekter å sånt som gir en eller annen foredel.

 

Men jeg liker ikke sånne skillsystem som bare bare går en vei og gjør alle så like. Vis du velger scout, så blir du scout lvl 1 og så lvler du opp til scout lvl 2 osv. Så får du nye special attacks å andre ting. Det gjør jo alle scouts like med abilitties å sånt. Kjedelig.

 

SÅ jeg venter litt med å kjøpe d vertfall. Modellene var jo tragiske også. hehe!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...