Gå til innhold

Test av Fujitsu-Siemens AP-600RP-USB


knut

Anbefalte innlegg

Test av Fujitsu-Siemens AP-600RP-USB

Fujitsu-Siemens er en av mange PC produsenter som har lansert en egen trådløs serie. Vi har tidligere sett på løsninger fra Apple og Dell som har vist seg å holde svært varierende kvalitet. AP-600RP-USB har også en USB 1.1 port for tilkobling til skrivere. Les mer om det og alt annet du vil vite om denne enheten i denne testen.

 

Les artikkelen her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja hadde et lignende problem på en laser all in one HP sak koblet til en dlink trådløst punkt.

Driverne nektet og finne den i nettverket, men etter mye om og men fant jeg løsning som funka.

 

kjør driverne inn for en lokal skriver, så når du har ping og alt til noden lager du en tcp/ip port til printeren og sier at det er default porten til skriveren og du skal kunne skrive ut.....skjønt med alt i 1 maskiner kan man trikse med software fra andre versjoner

 

Eks:

legg til skriveren med en standard skriver aka dj 500 eller andre passende gamle drivere.kanskje supporten for skriveren du brukte kan gi deg hint på hva som er en god standard skriver driver.

 

denne legges til som en lokal, etter at den er innstallert legger du opp en tcp/ip port på skriveren, dvs du bruker ipen til noden ikke skriver da den ikke har en ip i utgangspunktet....

 

mener det var sånn jeg satte opp saken og fikk det til og fungere.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noen problemer med å koble til den skriveren med både D-Link DI-713P og Asus WL-500G. Jeg fulgte brukansvisningen til Fujitsu-Siemens, samt endel andre forskjellige konfigurasjoner. Skriveren takler også en aldrende HP Jetdirect EX (fra 1993) uten så store problemer. La også merke til at dinside ikke fikk til printerserveren med en Canon 850 skriver, så det må være etteller annet som er galt et sted.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...