Gå til innhold

NVIDIA NV38 vs ATI R360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Du får vel ikke med fullversjonen av Half-Life 2.

Trodde det var en spesial versjon jeg. Med handlig litt før HL2 begynner?

 

HL2 er jo ikke ferdig, så hvordan kan det være bundlet med Radeon 9800XT? :no:

single player versjonen av half life 2 følger med ved kjøp av XT kortene, mtp at hl2 ikke er ferdig så får du med en liten lapp med instruksjoner, på denne måten kan du få din sp versjon når hl2 er ferdig.

 

:thumbs: bra test :)

Lenke til kommentar
Du får vel ikke med fullversjonen av Half-Life 2.

Trodde det var en spesial versjon jeg. Med handlig litt før HL2 begynner?

 

HL2 er jo ikke ferdig, så hvordan kan det være bundlet med Radeon 9800XT?  :no:

single player versjonen av half life 2 følger med ved kjøp av XT kortene, mtp at hl2 ikke er ferdig så får du med en liten lapp med instruksjoner, på denne måten kan du få din sp versjon når hl2 er ferdig.

 

:thumbs: bra test :)

Jeg mener å ha lest at du får FULLvesjonen - altså både SP og MP. Er dog ikke helt sikker...

Lenke til kommentar
Du får vel ikke med fullversjonen av Half-Life 2.

Trodde det var en spesial versjon jeg. Med handlig litt før HL2 begynner?

 

HL2 er jo ikke ferdig, så hvordan kan det være bundlet med Radeon 9800XT?  :no:

single player versjonen av half life 2 følger med ved kjøp av XT kortene, mtp at hl2 ikke er ferdig så får du med en liten lapp med instruksjoner, på denne måten kan du få din sp versjon når hl2 er ferdig.

 

:thumbs: bra test :)

Jeg mener å ha lest at du får FULLvesjonen - altså både SP og MP. Er dog ikke helt sikker...

Jah det er sant.

Men du får ikke lastet ned spillet(med Cdkeyen) før spillet er blitt lansert(ferdig) :) .

Endret av nikkor
Lenke til kommentar
Jeg mener å ha lest at du får FULLvesjonen - altså både SP og MP. Er dog ikke helt sikker...

Hahaha.

 

Og spille industrien lurer på hvordan pirat folka får tak i spillet før de kommer i butikken? Burde kanskje vente med bundle til de skulle begynne å selge det i så fall. :p

 

Hvis det du sier er riktig så er det jo fritt frem for disse gruppene å gi ut spillet lenge før det kommer i butikken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg mener å ha lest at du får FULLvesjonen - altså både SP og MP. Er dog ikke helt sikker...

Hahaha.

 

Og spille industrien lurer på hvordan pirat folka får tak i spillet før de kommer i butikken? Burde kanskje vente med bundle til de skulle begynne å selge det i så fall. :p

 

Hvis det du sier er riktig så er det jo fritt frem for disse gruppene å gi ut spillet lenge før det kommer i butikken.

NÅR SPILLET ER FERDIG!!!!

DVS NÅR SPILLET KAN KJØPES I BUTIKKEN

Lenke til kommentar

NYDELIG! *breathtaken*

 

Det var så absolutt dette årets høydepunkt angående tester! Den var FLOTT skrevet, alle detaljer tenkelig var tatt med. Kortene var markert med rødt for å se de bedre og det stod "[Finn beste pris]" vd navnet istedenfor den dumme greia dere hadde tatt før. I tillegg var det en veldig spennende test med to gode, ett av dem veldig nytt, kort og overalt sett var det en fryd å lese. NYDELIG HW.no og Håvard! *Plenty* av skjermbilder å sammenligne, gode kommentarer og en flott oppsummering. Rett og slett NYDELIG utført!

 

Ellers har iallefall jeg skiftet fra å anbefale 9800XT til folk som vil kaste bort pengene sine på alt for dyre skjermkort. Med *den* bundelen, et lite overtak i overklokking og like god ytelse er 5950 min nye favoritt! (Bare synd det kan komme til å få problemer med fremtidige spill og DX9 tho, men det får tiden vise).

Lenke til kommentar
Hahaha.

 

Og spille industrien lurer på hvordan pirat folka får tak i spillet før de kommer i butikken? Burde kanskje vente med bundle til de skulle begynne å selge det i så fall.  :p

 

Hvis det du sier er riktig så er det jo fritt frem for disse gruppene å gi ut spillet lenge før det kommer i butikken.

Hallo? Er folk litt trange i nøtta her eller? Man får ikke hele spillet på cd, klart til å installere, når man kjøper XT. Man får med en liten lapp som er en kupong som du kan bruke til å skaffe deg spillet gratis med når det er ferdig. Ikke før.

 

Akkurat hvordan du skal få spillet (når det er gitt ut) vet jeg ikke, men du kan vel få det via steam, eller bestille det fra valve med en kode eller.no. Det kule var hvis man kunne vandre inn på Elkjøp og bare ta med seg spillet, da... :cool:

Lenke til kommentar
Bare jeg som ikke ser det eller, overklokkingen av XT kortet?

 

"Sapphire Radeon 9800 Pro klarte vi å overklokke stabilt og uten "artifacts" til 452/784 MHz."

 

står det noe om XT kortet da?? Eller er det jeg som bare fant en skriveleif?

La merke til dette selv.

 

Forøvrig så vil jeg gratulere med en godt gjennomført test hw.no! :thumbs:

Lenke til kommentar

Hihi.. Bare kødder med dere. :p

 

Men nå snakket jeg ikke om bare HL2, men spill generelt.

 

Billigere å vente til HL2 kommer i butikken, kjøpe det til 399,- for så å kjøpe 9800XT bulk til en redusert pris i forhold til det den liggere på idag. ;)

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...