Gå til innhold

Omtale av F-Zero GX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OK omtale. Men det er jo enda en vansklighetsgrad i tillegg til de 3 som er der. Det er også AX-biler, AX-deler og AX-baner som kan låses opp, så man slipper å ha arcade versjonen i nærheten. (Dette krever tolmodighet, øvelse og mye spilling, men GUD så godt det føles etterpå :D )


Vil ikke si at spillet er vanskelig for de som er kjent med Gamecube kontrollen og kan bruke analog stikka SOM en analog stikke.

Ellers er det litt vanskelig for folk flest, men bare la 2 uerfarne spille mot hverandre og de kommer til å være rusa på hastigheter :p
Lenke til kommentar

Jeg er klar over at du kan åpne opp AX-ting ved mye spilling, og det skrev jeg også i omtalen.

 

"Du kan også låse det opp ved mye spilling i GX, men det vil ta betydelig lengre tid."

 

Må jeg si at spillet er et vanskelig spill for "casual gamers". (ikke at jeg er det). Story-mode derimot synes jeg var utrolig vanskelig. Du kan være sikker på at grunnen for at jeg synes det var vanskelig ikke er at jeg er uvant med den analoge kontroll eller GC kontrollen :)

Lenke til kommentar
OK, men du sier det er 30 biler i omtalen (vel, biler og biler... :p) , men det er faktisk 40! Deathborn (start nummer 00) og 10 AX "biler". Det blir jo 41 det... :blink: Vet ikke hvordan man får den siste AX bilen da de 9 andre fås med Very Hard difficulty på story modene. Men kanskje den 10. bare er oppskrytt. Selv så holder jeg på med å unlocke dem, noe som er lettere sagt enn gjort.

Også sier du også at det er 3 vanskelighetsgrader på cuppene da det bør stå 4. I allefall nevne at man kan oppnå den 4. ved spilling.

Analog stikka lærte jeg å bruke skikkelig i F-Zero GX faktisk, så det er ganske ny opplevelse, GUD det gav resultater! Kommer ikke på noen spill som krever så mye presisjon som F-Zero på Gamecube. Kan ikke si at dama mi er like flink til å bruke analogen enda, men ikke si det til noen, HYSJ!!! :p

/offtopic *skryte mode ON
Slo en staff ghost i går med hele 2.1 sekunder!!! :thumbs:

AX-cup: Lightning: Thunder Road: 03,16,257 var tida! Hyperspeeder med 100 %top fart!

Men jeg gjorde det ikke en gang i Time Attack, men i en Grand Prix. Så jeg fikk ikke tida registrert som bestetid, men det betyr jo også at jeg kan gjøre det enda bedre i time attack! Yay! Vant med 25 sekunder på Master mode!

*Skryte mode OFF Endret av AMD-King
Lenke til kommentar
[quote name='Punjab' date='03/12/2003 : 13:25'] Du er nok bedre enn meg i dette spillet :p :thumbup: [/quote]
Har hatt litt mye fritid i det siste. Det hjelper ikke når dama ikke sier stopp, men heller sitter seg ned og spiller med deg... :p

Nei, nå venter jeg på Naruto 2 fra japan (kommer bare en jap release)... Det blir kjekt, men det er nå heller ett spill for fans. Begynner å bli litt mye F-zero på meg nå...


Happy gaming!
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...