Gå til innhold

Chenbro Gaming Bomb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte dette kabinettet da jeg bygde pc til min bror. Veldig lett og sette alt på plass, mye greiere enn alle skruene og slikt. Hadde det bare vært en utgave med flere plasser til hardisker hadde jeg kjøpt et selv. Hadde ikke noe problemer med å sette hovedkortet på plass, mulig jeg bare var heldig da, vet ikke jeg.

Drev løsningen var genial, lettere festing av hardwaren skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
unskyld men, ble ikke dette kabinettet testet hos hardware.no for 2-3mnd'er siden?? eller er det bare jeg som opplever litt deja vu her??  :scared:

Du har helt rett. Likheten er i hvertfall slående, selv om navnet er BOX, ikke "Bomb".

 

 

 

Vi gjør oppmerksom på at kabinettet går under forskjellige navn, som "Gaming box", "Gaming cube" og "Xpider". Modellnummeret skal derimot være det samme for alle, nemlig PC61166

 

 

Dette var enda mer skuffende. Hva i alle dager er dette godt for? Hvorfor resirkulerer dere tester?

Endret av BenSin
Lenke til kommentar
Nok en test av et kjedelig produkt. Nå er det på høy tid med noe OVERKLOKKING.

Jeg har sagt GANG PÅ GANG at du skal komme med klager, tilbakemeldinger osv. i kategorien, IKKE I TRÅDENE HVOR VI DISKUTERER ARTIKLENE!!!

 

1 måneds utestengelse tildeles herved (også pga. div. andre forhold).

Lenke til kommentar

Kabinettet er testet av hardware. Vi mottok kabinettet på omtrent samme tid, og vi er forpliktet til å teste de varene vi mottar. Vi var ikke klar over at Hardware hadde mottatt kabinettet for testing - det er tydelig at vi må ta en snakk internt om våre kommunikasjonsrutiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...