Gå til innhold

Denne gir deg en skikkelig basshøyttaler på håndleddet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var med å kickstarte denne tingen her. Sitter nå med headset på kontorjobben og Basslet rundt håndleddet her :)

 

Holder den mål? Absolutt, denne saken rister nesten like hardt som en PS4 kontroll når den står på maks, og det sier litt når denne dingsen er like liten som en klokke. Personlig får jeg mer innlevelse med musikken når den står på medium eller svak styrke som en subtil bass effekt fremfor at den skriker "jeg er her" på håndleddet mitt. Selv om det er kjekt det noen ganger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var med å kickstarte denne tingen her. Sitter nå med headset på kontorjobben og Basslet rundt håndleddet her :)

 

Holder den mål? Absolutt, denne saken rister nesten like hardt som en PS4 kontroll når den står på maks, og det sier litt når denne dingsen er like liten som en klokke. Personlig får jeg mer innlevelse med musikken når den står på medium eller svak styrke som en subtil bass effekt fremfor at den skriker "jeg er her" på håndleddet mitt. Selv om det er kjekt det noen ganger :)

 

Men skjønner ikke helt, merker du det i hele kroppen? Eller rister det bare rundt håndleddet hvor du har den? Er det verdt å betale 1500kr + frakt for den?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Var med å kickstarte denne tingen her. Sitter nå med headset på kontorjobben og Basslet rundt håndleddet her :)

 

Holder den mål? Absolutt, denne saken rister nesten like hardt som en PS4 kontroll når den står på maks, og det sier litt når denne dingsen er like liten som en klokke. Personlig får jeg mer innlevelse med musikken når den står på medium eller svak styrke som en subtil bass effekt fremfor at den skriker "jeg er her" på håndleddet mitt. Selv om det er kjekt det noen ganger :)

Men skjønner ikke helt, merker du det i hele kroppen? Eller rister det bare rundt håndleddet hvor du har den? Er det verdt å betale 1500kr + frakt for den?

 

 

Den rister i håndleddet only selvsagt. De høres bakvendt ut, men beste måten å oppleve den på, er å ikke være bevisst på at den står på og rister mens du sitter å hører på musikk, spill eller ser på video. Noe som er hvorfor jeg har den på medium styrke mesteparten av tiden. 

 

Ta en spillhåndkontroller i utgangspunktet; legger man egentlig merke til 100% av tiden at den rister når man spiller? Egentlig ikke, fordi ditt fokus er hva som skjer på skjermen og i spillet. Ristingen i håndkontrolleren bidrar til innlevelsen.  På samme måte kan man si om Basslet. Jeg tenker ikke over at den rister til musikken, men den bidrar til at musikken kan kjennes.

Lenke til kommentar

For nærmere 10 år siden hadde jeg et headset som hadde en vibrerings-funksjon. Headsettet vibrerte i takt med bassen. Høres muligens merkelig ut, men jeg synes det fungerte utmerket den gang.

 

Det hadde jeg og. Skullcandy Skullcrusher het de jeg hadde. Husker man fikk de med på kjøpet av en Samsung U470

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...