Gå til innhold

Nvidia lanserte ny Shield-boks med 4K og HDR


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo strengtatt ting som burde kunne komme til den gamle? Alt det ligger jo i software? Er jo fremdeles snakk om Tegra og Maxwell på den nye også så maskinvaren ser jo ut til å være marginalt bedre? Hele NVIDIA pressekonferansen var et eneste stort gjesp... Og ingen GTX 1080 Ti  :cry:

 

EDIT:

 

Ser at det skal være nøyaktig samme Tegra X1 SoC, så foreløpig så ser eneste forskjellen ut til å være re-designet GamePad, media remote følger nå med, skal visstnok være noe mindre rent fysisk og disse små forskjellene i programvare som trolig kommer med Android 7 (Nougat) til den gamle.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Det jeg har klart å lese meg frem til er dette:

- non-pro modellen er mindre fysisk

- ellers er hardware lik

- ny og billigere/dårligere(?) kontroller

- nesten alle forbedringene i ligger i ny versjon av (Android og) Shield TV software (v4?)

- støtte for nye hardware dingser, som og omtrent garantert vil støttes i dagens Shield etter ny software versjon

- har man dagens Shield, er det trolig null poeng å kjøpe den nye, dette er bare relaunch av dagens hardware. Det er som noen skriver at det er ikke poeng å oppgradere noe da de ligger fortsatt langt forran alle konkurrenter med dagens hardware

Lenke til kommentar

 

Har ikke NVIDIA Game Stream støttet Steam allerede?

 

Jo, men indirekte, du må kjøre Steam via Game Stream, som var noe kronglete etter det jeg mener å huske. Men slik vi har vel skjønt det når det blir egen app, så går vel den direkte mot Steam på PCen som Game Streames fra...

Bruk Moonlight, myyye bedre

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...