Gå til innhold

GUIDE: Bytte logo på iPhone Slik setter du inn LED-lys i eplelogoen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette så jo bra og originalt ut. Ser like harry ut som Apples laptopper. Personlig liker jeg ikke ubrukelig belysning, men er nok av folk som setter pris på opplyst eple logo på latoppene sine, så dette må være midt i blinken for den gjengen.

 

Forbedring potensiale burde vært å hatt mulighetet for RGB LED i kombinasjon med å være fullt konfigurerbar. På denne måten kunne en vist indikasjon på feks taps anrop, mottatt sms, Twitter utdatert, batteri status osv, rett og slett en forlengelse av status LEDen i fronten.

 

Eller enda bedre, en liten OLED skjerm!!

Lenke til kommentar

Det er bare Apple folk som er så harry at de må ha noe slikt, men er samme med deksler der det er kuttet ut hul til Apple logoen, hvilken verdi har dette?   Haar apple folk så stort markeringsbehov?  See på meg jeg har en Iphone see hvor kul jeg er!!

 

Du liker tydeligvis ikke Apple, og det er en ærlig sak, men det går an å oppføre seg likevel, eller er trangen til å rakke ned på andre for stor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er bare Apple folk som er så harry at de må ha noe slikt, men er samme med deksler der det er kuttet ut hul til Apple logoen, hvilken verdi har dette?   Haar apple folk så stort markeringsbehov?  See på meg jeg har en Iphone see hvor kul jeg er!!

 

Du liker tydeligvis ikke Apple, og det er en ærlig sak, men det går an å oppføre seg likevel, eller er trangen til å rakke ned på andre for stor?

Er da ikke nedrakking. Det er faktum av at eple er den ene religionen som skal fremmes ved en utskjæring på dekselet som skal være der for å hindre oppskraping og dritt. Noe dette hullet ødelegger for.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Det er bare Apple folk som er så harry at de må ha noe slikt, men er samme med deksler der det er kuttet ut hul til Apple logoen, hvilken verdi har dette?   Haar apple folk så stort markeringsbehov?  See på meg jeg har en Iphone see hvor kul jeg er!!

 

Du liker tydeligvis ikke Apple, og det er en ærlig sak, men det går an å oppføre seg likevel, eller er trangen til å rakke ned på andre for stor?

Er da ikke nedrakking. Det er faktum av at eple er den ene religionen som skal fremmes ved en utskjæring på dekselet som skal være der for å hindre oppskraping og dritt. Noe dette hullet ødelegger for.

Religion sier du... Jeg er ser på meg selv som relativt nøytral når det kommer til merkevarer innenfor teknologi, men det er faktisk helt tåpelig å påstå at "menigheten" dere rakker ned på mer religiøs enn den dere hører til selv. Apple har definitivt en slags tilhørende status, men den rollen vil det alltid være noen som eier. Dyrt og pent.

 

Uansett hvordan du vrir på det, med en slik brukerbase som Apple har så kan man ikke vri seg unna det faktum at de gjør noe veldig rett, selv om det ikke treffer DEG.

Lenke til kommentar

Man trenger da ikke være religiøs selv for å innse at eplefanatikerene ofte gjør kjøp i blinde.

Dyrt er ikke alltid pent, det er helt opp til hver enkelt å bestemme.

 

Du kan jo bare se på den tilbakemeldingen på batteritiden på den nye macbooken. Den er dårligere enn før, men fordi den har en penere skjerm og en fancy oled bar, så er det liksom ok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er bare Apple folk som er så harry at de må ha noe slikt, men er samme med deksler der det er kuttet ut hul til Apple logoen, hvilken verdi har dette?   Haar apple folk så stort markeringsbehov?  See på meg jeg har en Iphone see hvor kul jeg er!!

 

Bare til info så har Asus samme opplegg på noen av deres laptoper. Da med opplyst Asus navn. Finnes sikkert på andre merker og...

Lenke til kommentar

 

Det er bare Apple folk som er så harry at de må ha noe slikt, men er samme med deksler der det er kuttet ut hul til Apple logoen, hvilken verdi har dette?   Haar apple folk så stort markeringsbehov?  See på meg jeg har en Iphone see hvor kul jeg er!!

 

Bare til info så har Asus samme opplegg på noen av deres laptoper. Da med opplyst Asus navn. Finnes sikkert på andre merker og...

Hei!

 

Vi er fullt ut klare over at Apple er langt fra de eneste som sysler/har syslet med lysende logoer, men å bringe dette inn i akkurat denne artikkelen ville vært å dra det hele litt langt. Dessuten; det er kun Apple som virkelig har blitt ikoniske på grunn av nettopp denne lille detaljen.

 

– Torstein

Lenke til kommentar

 

 

Det er bare Apple folk som er så harry at de må ha noe slikt, men er samme med deksler der det er kuttet ut hul til Apple logoen, hvilken verdi har dette?   Haar apple folk så stort markeringsbehov?  See på meg jeg har en Iphone see hvor kul jeg er!!

 

Du liker tydeligvis ikke Apple, og det er en ærlig sak, men det går an å oppføre seg likevel, eller er trangen til å rakke ned på andre for stor?

Er da ikke nedrakking. Det er faktum av at eple er den ene religionen som skal fremmes ved en utskjæring på dekselet som skal være der for å hindre oppskraping og dritt. Noe dette hullet ødelegger for.

Apple-brukere er kanskje lojale, men det er Android også. Det er også bemerkelsesverdig hvor påståelige (fanatiske?) de som er mot alt Apple er mens de beskylder Apple-folket for å være det samme. Kanskje man skulle feie for egen dør først?

 

I samme slengen, jeg tar med et lite tillegg her: Om man kjøper Android eller iPhone, så er det ikke alltid så snevert og enkelt at man bare handler en telefon. Man kjøper seg inn i et økosystem. I min familie så er dette Apple, hvor man har tilgang til delte bildestrømmer (som vi bruker mye). Filmer og musikk kjøpt i iTunes er også tilgjengelig på tvers av enheter. Skulle vi gått over til Android så måtte mange familiemedlemmer, rundt om i landet, skiftet for at vi skulle kunne bruke deling av bilder og video slik vi gjør i dag. Hos oss fungerer det knirkefritt slik vi har ordnet oss nå, men jeg er sikker på at vi hadde blitt like fornøyd med Android og Google også. Poenget er at alt for mange måtte ha investert i nytt utstyr for å få det slik vi har i dag, og det ville blitt for mye trøbbel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...