Gå til innhold

Dette er månedens beste mobilabonnementer - desember


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At fri fart er kommet for å bli er jeg litt skeptisk til. Jeg tror terskelen for å senke farten neste år for så å gi folk muligheten til å betale for å åpne for mer fart er lav. Mennesker er vanedyr og vil gjerne ha den farten de er vant til som de får gratis i desember. Da er de kanskje villig til å betale for å få det de neste månedene.

 

Tror nok det er et sjakktrekk fra operatørenes sin side. Med fri fart, så vil YouTube o.l. automatisk velge høyeste kvalitet på sine avspillinger, som bruker mer data. Det betyr at kurven med at folk bruker mer data hvert år, fortsetter. Dermed vil operatørene få solgt flere større datapakker. :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå som jeg følger med utviklingen fra måned til måned så syns jeg det ikke er så mye rørelser, men fra desember 2015 har det skjedd MYE. Hvis vi spoler frem til desember 2017.. Hva tror dere har skjedd da? Det er prismessig billig for abonnementene i dag i kroner og øre, men føler ironisk nok at vi snart burde fått mye mer data inkludert. At vi fortsatt ser mindre enn 5 GB/mnd for et abonnement til 300,- hos f.eks telenor og telia er dårlig. Burde vært 5 eller 10 GB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva er et godt abonnement for oss som bruker mer en 1GB, men mindre enn 3?

 

Jeg mener, wifi er overalt for tia.....

 

Jeg har fått tilbud hos ICE, Talkmore og Chess på 149 kr for 2 GB :)

Hvor? Jeg betaler 199,- for 1GB nå, hos Chess...

 

Edit: Ser ice kjører 2GB for samme prisen..

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

 

 

Hva er et godt abonnement for oss som bruker mer en 1GB, men mindre enn 3?

 

Jeg mener, wifi er overalt for tia.....

 

Jeg har fått tilbud hos ICE, Talkmore og Chess på 149 kr for 2 GB :)

Hvor? Jeg betaler 199,- for 1GB nå, hos Chess...

 

Edit: Ser ice kjører 2GB for samme prisen..

 

 

De ringte meg på telefonen etter jeg la igjen nummer på nettsiden deres :)

Lenke til kommentar

Hadde kanskje vært en ide å se litt nærmere på kontantkort? Det er ikke alle som bruker 1 GB i måneden, men kanskje har noe mindre forbruk. Det er faktisk mulig å ha en telefonregning på under 100 kroner i måneden.

Det er faktisk mulig å ha en telefonregning på langt under 100 kroner i måneden. WiFi er over alt for tiden, så har ikke helt behov for å ha tilgang til mobil data til enhver tid. Bussene har tom. gratis WiFi. Istedenfor å bruke mobil data for å se på de nyeste Netflix seriene mens man jogger på tredemølla, kan man enkelt logge inn med WiFi... Man kommer langt med 100 kr nå til dags om man benytter seg av kontantkortløsninger hvor man kan ringe gratis til andre som bruker samme telefonleverandør, e.g. om familiemedlemmene bruker samme leverandør for eksempel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...