Gå til innhold

Denne gir deg fjellstø GoPro-video under tøffe forhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Når den er oppgitt til kr 3199 på gopro sine sider. Er det prisen jeg betaler når jeg henter den ut evt på postkontor eller kommer det mere avgift i tillegg?? Noen som vet/har handlet på gopro.com sine sider?

 

Prisene skal være inkludert moms..

Takk for svar. Vet at moms er inkludert, men usikker på om frakt+toll og moms på frakt i norge bla bla ...

Har sjekket endel men ingen kan gi et eksagt svar på hva blir totale pris på denne blir når jeg har varen i hånda? Mener og tror at en gang måtte jeg betale moms på frakt innenlands til dhl som frakta varen i norge. Da ble varen dyrere enn hvis kjøpt i norge?

Lenke til kommentar

 

 

Når den er oppgitt til kr 3199 på gopro sine sider. Er det prisen jeg betaler når jeg henter den ut evt på postkontor eller kommer det mere avgift i tillegg?? Noen som vet/har handlet på gopro.com sine sider?

Prisene skal være inkludert moms..
Takk for svar. Vet at moms er inkludert, men usikker på om frakt+toll og moms på frakt i norge bla bla ...

Har sjekket endel men ingen kan gi et eksagt svar på hva blir totale pris på denne blir når jeg har varen i hånda? Mener og tror at en gang måtte jeg betale moms på frakt innenlands til dhl som frakta varen i norge. Da ble varen dyrere enn hvis kjøpt i norge

Prisen er inkludert moms og frakt, det kommer ikke noe i tillegg...

 

https://gopro.com/help/articles/Block/Customer-Responsibility-for-Import-Duty-VAT-or-Other-Taxes-Outside-of-the-US

Endret av troutmaster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

LItt gammeldags å måtte ha et eget kamera for å filme det en holder på med når det finnes lass av gode kameramobiler som er vanntette. Osmo mobile fra DJI er mye smartere og den funker med absolutt alle mobiler.

 

Jajaja så gi beng i å kjøpe da? Løp rundt med mobilen din du, så la oss andre få ta kvalitets filmer med gopro/action kameraer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...