Gå til innhold

TEST: MOVEit Wi-Fi & Bluetooth


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en 3.5mm lydinngang jeg så på mobilen her? For da skal vel Chromecast Audio funke smertefritt? Vil USB utgangen gi nok strøm til å drive Chromecast Audio?

 

Svarer meg selv, for på PC så jeg klart at det var en Line IN (antageligvis 3.5mm) og at USB gir 5V 1A, og det bør være mer enn nok. Da har man plutselig enda et valg til å styre musikken også.

 

Supert.

Lenke til kommentar

Enig Lostfields! Må da være bedre å kjøpe masse høytalere med minijack, samt like mange Chromecast Audio.

 

Gir mer fleksibilitet, og man kan bruke ulike (og gjerne rimeligere) høyttalere.

 

Designmessig kanskje ikke penere. Med mindre man klarer å skjule Chromecast'n på et vis :-)

 

Tenkte det samme, og samtidig spare eks antall hundrelapper pr høyttaler. Varianten uten wifi er nesten tusenlappen billigere hos Proshop. Problemet da er bare at man mister muligheten for å kjøre to høyttalere i stereo, der man (jeg) måtte ønske det. Eller er dette tilfeldigvis mulig med Chromecast Audio?

Lenke til kommentar

Herlig ord. Dette ville vel fått forfatteren bak ord som katafontelelogen og liknende avarter til å sitre i glede:
 
bassrefleksport

Her kan man jo se:

 

bassrefl-eksport

bassreflek-sport

bassrefleks-port

bassref-lek-sport

 

Det går vel sikkert an å starte å stokke om på bokstavene på en fantastisk måte også for de som lyster  :wee:

 

 

Tilbake til tema høyttaler:

 

Den ser ut til å støtte bluetooth 4.0 for de som måtte lure på det:

 

https://www.manualslib.com/manual/1164312/Sackit-Moveit.html?page=8#manual

 

 

Denne detaljen forsvinner som oftest mer enn den framtrer i diverse Tek.no-artikler. Jeg er selv opptatt av om det er 4.0, 4.1 eller den nyere 4.2-versjonen som er i apparater. Nå er jo 4.0 betydelig bedre enn 2.0 og 3.0 da, så man merker sikkert ikke store forskjellene mellom 4.0 til 4.2 i brukeropplevelse.

 

4.2 har bedre båndbredde, bedre sikkerhet og det er vel myntet enda hardere mot strømbesparelser (slike ting). Helt sikket betydelig mer viktig på en mobiltelefon. Om du da ikke er opptatt av batterilevetiden på denne høyttaleren også da.

Endret av G
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...