Gå til innhold

Drømmefall Kapitler har omsider fått konsolldato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

https://www.gog.com/game/dreamfall_chapters_season_pass

 

Hele Dreamfall Chapters (5 deler integrert) på 10 GB nedlastbart til 82 Kr på PC.

 

Og hva har det med denne saken å gjøre?

Ganske mye vil jeg påstå

Pris er ikke viktig for meg. Jeg har råd til å kjøpe de spillene jeg ønsker å spille. Hadde jeg ønsket å spille denne på PC hadde jeg gjort det for lenge siden, men jeg spiller ikke på PC.

Lenke til kommentar

Nå betalte jeg 750 Dollar for dette spillet på PC så jeg føler meg vertfall dum  :fun:. Håper så inderlig at spillet totalt sett blir en kjempe suksess for Red Thread Games for det fortjener de virkelig! Et fantastisk spill og en verdig avslutning til en av de beste spillseriene noengang, at konsoll gamerene nå omsider skal få muligheten til spille dette fantastiske spillet gleder meg stort! 

Lenke til kommentar

Det å være tidlig ute koster alltid mer og man får som regel ikke finpusset versjon før patchingen har stabilisert seg, men man støtter opp under utviklingen og får leke først ved forhåndsbestilling. Fordelen med PS4-versjonen er at den nyter godt av alle fiksene på PC siden PS4 basicly er en PC sett fra et arkitektursynspunkt (PS2 var helt proprietær og PS3 var sær på CPU). Utviklerene jublet nok for at PS4 er så standardisert. Dreamfall hadde i alle fall kontrollermapping som gjorde at det funka bra med XBox. Konsollversjonen blir nok bra. De tok jo beslutningen å endre Unity spillmotor underveis så vet ikke hvordan de fikset dette i totalpakke-installeren. Alt kjører vel kanskje på Unity 5?

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Var selv med på bugtesting i bytte fra unity 4 til 5. Alle kapitlene kjører nå i Unity 5, det skapte en god del forsinkelser men totalt sett vil jeg si det var verdt det ettersom unity 4 i utgangspunktet ikke håndterte kompleksiteten i grafikken betydelig bra der selv de mest high-end PCene knapt bikket 40 fps, men med unity 5 ble dette langt bedre :)  

 

Ellers har jeg spilt samtlige kapitler med gamepad, synst nesten det fungerer bedre enn med mus og tastatur, så det bør ikke være en bekymring. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...