Gå til innhold

Venter du fortsatt på Black Friday-bestillingen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var i kontakt med Elkjøp i dag ang. en ordre jeg la inn på fredag som Posten sier fortsatt ikke er mottatt hos de. Elkjøp skylder på at Posten ikke har rukket å mottaksscanne den enda, selv om den visstnok er sendt fra Elkjøp. Elkjøp sier den var sendt mandag.

 

Jeg aner ikke om det er sant, eller om det er en unnskyldning som Elkjøp bruker

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig hvor forskjellig det er for folk.

Jeg fikk pakken fra lefdal etter 2 virkedager, bestilte på torsdag fikk på mandag.

Bestilte også et par ting på nettbutikken til Expert, de ankom butikken så jeg kunne hente de i går, bestilte de på fredag.

 

De har oppgitt 3-7 dager som ventetid. Så er godt fornøyd.

 

Edit: Fikk også blu rays filmene jeg bestilte fra  CDON etter 2-3 dager.

Endret av VinceK
Lenke til kommentar

Bestilt 25/11/2016 00:00

Ordre sist oppdatert 01/12/2016 19:39

 

endelig under "behandling" men fy f*** for en tid!

 

så spørs det hva behandling betyr hos komplett....

 

vil forøvrig også nevne noe suspekt. Jeg ringte til komplett igår, for å purre. Gjikk greit nok det, raskt svar og forventet standarisert svar. Men, i begynnelsen kom det en ferdig opplest beskjed, om att etter min samtale ville jeg bli oppringt for en brukerundersøkelse. Jeg tenkte: fint, da kan jeg jo gi min mening. Men etter samtalen min, hvor jeg uttrykte min misnøye, saklig, ble jeg aldri oppring for noen brukerundersøkelse. De ringer vel ikke opp til folk som de vet er misfornøyde, da får de jo lav score!!

Endret av mark
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilt 25/11/2016 00:00

Ordre sist oppdatert 01/12/2016 19:39

 

endelig under "behandling" men fy f*** for en tid!

 

så spørs det hva behandling betyr hos komplett....

 

vil forøvrig også nevne noe suspekt. Jeg ringte til komplett igår, for å purre. Gjikk greit nok det, raskt svar og forventet standarisert svar. Men, i begynnelsen kom det en ferdig opplest beskjed, om att etter min samtale ville jeg bli oppringt for en brukerundersøkelse. Jeg tenkte: fint, da kan jeg jo gi min mening. Men etter samtalen min, hvor jeg uttrykte min misnøye, saklig, ble jeg aldri oppring for noen brukerundersøkelse. De ringer vel ikke opp til folk som de vet er misfornøyde, da får de jo lav score!!

 

Tok ca 3 timer å behandle ordren min ferdig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...