Gå til innhold

UNBOXING: Denne mobilen var så pen at vi bare måtte lage en egen bildesak


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke akkurat bergtatt av designet. Smaken er som baken som en tidligere sa.

 

Ser daglig telefoner som ligner på denne på t-banen osv i Japan ( altså nesten rammeløse telefoner eller liknende design på andre måter), og ser ikke så helt store greiene i det. Synes en S7 Edge eller Xperia Z eller X er minst like fine.

Lenke til kommentar

Merkelig så skeptiske folk skulle være til designet her da. Syntes den er knallfin, har aldri sett så liten ramme på telefoner her i landet. Derimot er jeg imot å benytte denne plassen til større skjerm. Skulle heller likt å sett 5-5,5" med mindre ramme, kanskje til og med ned i 4,7". Dagens telefoner er ganske store syntes jeg, har selv en Nexus 5X og syntes den er i største laget fysisk mtp plassen den tar i lommen. Ikke at den er i nærheten av å være rammeløs, den har mye større ramme en forgjengeren Nexus 5.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Lekker. Flott eske. 256 GB minne. Men telefonen minner meg om ei jeg studerte med. Pen, intelligent, sjarmerende, fine klær, dritstilig, dritsøt. Bare så synd at hun hadde ligget med halve klassen.

Lenke til kommentar

Ser ganske fin ut, men kanskje ikke noe sånn helt utrolig. Bildene er vel ikke tatt av verdens beste fotograf heller.

 

Det hadde blitt dyrt, om verdens beste fotograf skulle kommet til lokalene til Tek.no for å ta bilder av en telefon som trolig ikke kommer for salg i Norge :p

Bildene er for øvrig i helt akseptabel kvalitet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Men når siderammene e så tynne vil det gi problemer med uheldige trykk når man holder telefonen?

Det er det jeg frykter også. Galaxy S7 edge var jo helt håpløs på dette, men det var jo også mye edge-skjermens skyld. Kan jo hende Xiaomi har jobbet med antifeiltrykk-algoritmer slik Huawei har gjort med Mate 9 Pro?

Lenke til kommentar

Syntes heller ikke den var spesielt pen, men det er på tide at disse telefonene kommer til Norge. De har flere som knapt har ramme rundt skjermen og det savner jeg samt at de har bra spesifikasjoner også. Har hørt rykter om at de ikke selger i Norge p.g.a. reklamasjons rettighetene vi har.

 

Det er jo forståelig om de lager mobiler som varer ett halvt år...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg synes utseendet var generisk - fram til skjermen ble slått på, og da så det ganske så flott ut.

 

Men når rammene blir som dette, sitter jeg faktisk igjen med at formfaktoren nå har kommet dithen at Androids UI er blitt en visuell utfordring. For mot den hvite skjermen, ser det ut som telefonen har Moto 360's Flat Tire;

 

 

DSC_1301.1000x667.jpg

 

vs

 

hand2.jpg?itok=K98rhCea

 

Det er lett å se hva det neste steget videre burde ha vært. 

Dynamisk meny i bunnen av skjermen, swipe to access. Og så integrering av alle sensorer i glasset, som vi har sett de første sakene på. 

 

post-19503-0-05595500-1480540111_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...