Gå til innhold

Netflix lanserer offline-modus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette betyr at alle kan se i 4k. butikkene kommer til å selge 4k utstyr som varme hvetekaker.

Ikke enda, foreløpig er offline modus kun tilgjengelig på iOS/Android og der får du kun opp til 720p hvis jeg ikke tar helt feil.

Når eller hvorvidt offline modusen vil komme på plattformer som støtter 4K vil bare tiden vise. Ikke ha høye forhåpninger, det er nok et stykke frem i tid. Det er kun noen få plattformer som støtter 4K per i dag og ingen som har mye lagringsplass.

4K er visstnok på vei til Windows appen, men det vil kreve en Kaby Lake CPU etc. Jeg tipper at Netflix vil begrense offline modus til plattformer som er enklere å ha kontroll over, når det gjelder piratkopiering osv.

Lenke til kommentar

 

Genialt, nå trenger jeg bare finne noe det er verd å se på norsk netflix.

 

 

 

 

 

 

 

 

Faen.

 

Ja samme her, for lite nytt. Så en serie, husker ikke hvilken, men ble ikke ferdig. Så måtte se resten på en annen måte.

Burde ikke hvert slik.

I løpet av det neste året skal Netflix gi ut 600 timer med Netflix-original filmer og TV-serier, og de har allerede gitt ut veldig mye av Netflix-original innhold. Veldig vanskelig å få sett ferdig alt det gode innholdet som har kommet siste halvåret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Genialt, nå trenger jeg bare finne noe det er verd å se på norsk netflix.

 

 

 

 

 

 

 

 

Faen.

 

Ja samme her, for lite nytt. Så en serie, husker ikke hvilken, men ble ikke ferdig. Så måtte se resten på en annen måte.

Burde ikke hvert slik.

I løpet av det neste året skal Netflix gi ut 600 timer med Netflix-original filmer og TV-serier, og de har allerede gitt ut veldig mye av Netflix-original innhold. Veldig vanskelig å få sett ferdig alt det gode innholdet som har kommet siste halvåret.

For de beste varene er det butikkene selv som lager?

Lenke til kommentar

Kun på android og ios?

Nei det må kunne lastes ned på pc og deles via dlna før det blir aktuelt. (i full bluray kvalitet).

Holder meg til curiosity stream og resten får gå som vanlig via bluray rip og plex. 

 

Hæ? Så... hvorfor ikke bare streame som normalt om du allerede er på WiFi, og skal bruke DLNA for å overføre til TVen?

 

NULL logikk her altså.

 

Og jeg tipper at de ekskluderer slike løsninger pga fare for at noen ripper innholdet deres, og dermed ødelegger for oss alle andre som bruker tjenesten slik den skal brukes.

 

Kjøp deg heller en Chromecast og cast direkte til TVen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Genialt, nå trenger jeg bare finne noe det er verd å se på norsk netflix.

 

 

 

 

 

 

 

 

Faen.

Ja samme her, for lite nytt. Så en serie, husker ikke hvilken, men ble ikke ferdig. Så måtte se resten på en annen måte.

Burde ikke hvert slik.

I løpet av det neste året skal Netflix gi ut 600 timer med Netflix-original filmer og TV-serier, og de har allerede gitt ut veldig mye av Netflix-original innhold. Veldig vanskelig å få sett ferdig alt det gode innholdet som har kommet siste halvåret.

For de beste varene er det butikkene selv som lager?

 

Hæ? Lager butikkene noe :)  Noe jeg ikke har fått med meg eller, skjønner jeg ikke :)

Lenke til kommentar

For meg er nå poenget med offline-modus at du kan se i god kvalitet uavhengig av hastigheten, og stabiliteten på din internettlinje.

 

Selv klarer jeg maks 720p streaming, og det er kun hvis jeg er alene på linja. Hvis streamen ikke støtter buffring, men velger 'optimal' kvalitet selv, så blir det bare grøt selv om jeg har all båndbredden for meg selv.

 

Jeg vil tro jeg ikke er alene når det kommer til dette problemet,

og å få raskere og mer stabil linje er nok ikke mulig for mange av oss.

Endret av kjeita
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...