Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i desember


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Desse spela gler vi oss til i desember
aka "Vi lister opp alle AAA/konsoll-spillene som kommer ut i desember". Burde vel ha hatt med både Shadow Tactics og The Little Acre. Førstnevnte, et Commandos-aktig spill, er jo noe vi vel ikke har sett på år og dag, og demoen har fått veldig bra tilbakemeldinger. Sistnevnte ser helt nydelig ut. Sikkert mange flere som også burde vært med, men gidder ikke bruke mer enn 1 minutt på research. ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Desse spela gler vi oss til i desember

aka "Vi lister opp alle AAA/konsoll-spillene som kommer ut i desember". Burde vel ha hatt med både Shadow Tactics og The Little Acre. Førstnevnte, et Commandos-aktig spill, er jo noe vi vel ikke har sett på år og dag, og demoen har fått veldig bra tilbakemeldinger. Sistnevnte ser helt nydelig ut. Sikkert mange flere som også burde vært med, men gidder ikke bruke mer enn 1 minutt på research. ;)

Kanskje de helt ærlig gleder seg til disse spillene. Ville kanskje gledet seg mer til de titlene om de hadde fådd med seg noe om dem. Har selv heller aldri hørt om dem før nu. Spill med ordet Tactics i seg og Commandos-aktig er umiddelbart egentlig meget uinteressant for min del. Ikke spilt strategispill på mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Desse spela gler vi oss til i desember

aka "Vi lister opp alle AAA/konsoll-spillene som kommer ut i desember". Burde vel ha hatt med både Shadow Tactics og The Little Acre. Førstnevnte, et Commandos-aktig spill, er jo noe vi vel ikke har sett på år og dag, og demoen har fått veldig bra tilbakemeldinger. Sistnevnte ser helt nydelig ut. Sikkert mange flere som også burde vært med, men gidder ikke bruke mer enn 1 minutt på research. ;)

Kanskje de helt ærlig gleder seg til disse spillene. Ville kanskje gledet seg mer til de titlene om de hadde fådd med seg noe om dem. Har selv heller aldri hørt om dem før nu. Spill med ordet Tactics i seg og Commandos-aktig er umiddelbart egentlig meget uinteressant for min del. Ikke spilt strategispill på mange år.

De er proffe spill skribenter, det er deres jobb å vite slikt.

Om de bare skal snakke om AAA spill kan man vel lese VGs spill anmeldelser (om de finnes enda)

 

Som Norges største spill samfunn/nettside har de en plikt å prøve å fremheve spill som ellers ikke kommer i søkelyset. AAA spill kan alle og en hver lett finne anmeldelser og info om. Og så klart skal en side som gamer snakke og skrive om slike spill.

 

Men langt fra alle spillere er like flinke til å grave seg frem til ukjente spill. Og her kan gamer bli mye bedre.

 

Jeg syns det er flott at gamer skriver så mye som de gjør av Paradox sine strategi spill. Gode spill som fortjener oppmerksomhet. Men paradox sine spill er nå nesten å regne som AAA spill når det kommer til strategi. Er mange mindre kjente spill som er verdt å få med seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Desse spela gler vi oss til i desember

aka "Vi lister opp alle AAA/konsoll-spillene som kommer ut i desember". Burde vel ha hatt med både Shadow Tactics og The Little Acre. Førstnevnte, et Commandos-aktig spill, er jo noe vi vel ikke har sett på år og dag, og demoen har fått veldig bra tilbakemeldinger. Sistnevnte ser helt nydelig ut. Sikkert mange flere som også burde vært med, men gidder ikke bruke mer enn 1 minutt på research. ;)

Kanskje de helt ærlig gleder seg til disse spillene. Ville kanskje gledet seg mer til de titlene om de hadde fådd med seg noe om dem. Har selv heller aldri hørt om dem før nu. Spill med ordet Tactics i seg og Commandos-aktig er umiddelbart egentlig meget uinteressant for min del. Ikke spilt strategispill på mange år.

De er proffe spill skribenter, det er deres jobb å vite slikt.

Om de bare skal snakke om AAA spill kan man vel lese VGs spill anmeldelser (om de finnes enda)

 

Som Norges største spill samfunn/nettside har de en plikt å prøve å fremheve spill som ellers ikke kommer i søkelyset. AAA spill kan alle og en hver lett finne anmeldelser og info om. Og så klart skal en side som gamer snakke og skrive om slike spill.

 

Men langt fra alle spillere er like flinke til å grave seg frem til ukjente spill. Og her kan gamer bli mye bedre.

 

Jeg syns det er flott at gamer skriver så mye som de gjør av Paradox sine strategi spill. Gode spill som fortjener oppmerksomhet. Men paradox sine spill er nå nesten å regne som AAA spill når det kommer til strategi. Er mange mindre kjente spill som er verdt å få med seg.

 

 

Leste VG kun fordi jeg syns Rune Fjeld Olsen skrev gode annmeldelser der og var innom vg sin nettside kun pga LevelUp. Nu er levelup gådd selvstendig og er på youtube og backet via Patreon. Har ikke lest VG på lenge, verken irl avis eller nettsiden.

Lenke til kommentar

Vent, jeg har hørt kun dårlige ting om Steep, så langt hørtes det ut som det faller kortere enn Snow.

 

Jeg har ikke hørt så veldig mye negativt om Steep, men jeg har spilt lukket alpha, lukket beta og åpen beta. Dette er mitt inntrykk så langt: Fysikken virker rimelig bra og det er utrolig morsomt å kjøre ned spektakulære løyper sammen med venner. Triksingen fungerer godt og er ikke så veldig vanskelig å sette seg inn i. Morsomt å suse ned fjellsiden med vingedrakt.

 

Jeg begynte å gå litt lei mot slutten, men det var bare 3 av 6 områder som var tilgjengelig. De tre siste områdene virket som de kuleste/bratteste.

 

Dette er nok ikke et spill jeg kommer til å spille 5 timer hver dag i flere måneder, men er kult å spille av og til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...